Γράφει ο *Δημήτρης Κονταράκης (Digital Strategist)
Οι ειδικοί στον χώρο του Digital Marketing γνωρίζουν ότι η Black Friday αποτελεί ένα δυνατό crash test για τη δουλειά τους και ετοιμάζουν καμπάνιες και διαφημίσεις που θα «κερδίσουν» τους υποψήφιους πελάτες.
Η συγκεκριμένη Παρασκευή του χρόνου είναι μια σημαντική ευκαιρία για μια επιχείρηση να έχει πολλά κέρδη, ωστόσο κρύβει και κάποιες παγίδες, που μπορεί να αποβούν μοιραίες.
Διαφημίζετε μόνο τις μεγάλες εκπτώσεις
Είναι γεγονός ότι μια προσφορά -80% είναι μεγάλος «κράχτης» για ένα eshop ή μια ιστοσελίδα, ωστόσο καλό θα ήταν να μην προωθείτε μόνο τέτοιου είδους προσφορές την περίοδο πριν από την Black Friday. Πολλές φορές, αυτές οι μεγάλες προσφορές εκνευρίζουν το κοινό και φέρνουν αντίθετα αποτελέσματα. Μια καλή στρατηγική θα ήταν το 1+1, όπου ο καταναλωτής θα μπορεί να αγοράσει ένα προϊόν και να αποκτήσει ένα ακόμη, δωρεάν.
Αμέτρητα μηνύματα χωρίς στόχευση
Είπαμε, να προωθήσετε τις προσφορές σας, ωστόσο μην «σπαμάρετε» το κοινό σας! Τα πολλά newsletter και οι διαφημίσεις στα social media είναι δεδομένο ότι θα κουράσουν τους χρήστες και θα οδηγήσουν στα αντίθετα αποτελέσματα. Προωθήστε στοχευμένα τις προσφορές σας και φροντίστε να επιλέξετε το σωστό target group. Σημασία δεν έχει η ποσότητα αλλά η ποιότητα.
Μένετε μόνο στις διαφημίσεις με προσφορές
Η μεγάλη επισκεψιμότητα που θα προσφέρουν οι καμπάνιες μιας εταιρίας κατά την Black Friday δεν θα κρατήσει για πάντα! Μπορεί όμως να προσφέρει σημαντικά δεδομένα και πληροφορίες, που στο μέλλον θα φανούν πολύ χρήσιμες. Αυτά τα δεδομένα για τους υποψήφιους μελλοντικούς πελάτες είναι πολύτιμα για το μέλλον μιας επιχείρησης. Συλλέξτε τα στοιχεία τους και χρησιμοποιήστε τα σε νέες καμπάνιες, για να συνεχίσετε να αυξάνετε τα κέρδη σας.
Πιέσεις στην Google να πουλήσει το Chrome
Χαλαρό Σαββατοκύριακο…
Κάνατε ότι κάνατε μέχρι την Black Friday και μετά τέλος; Οι προσπάθειές σας για αύξηση πωλήσεων δεν θα πρέπει να σταματήσουν το βράδυ της συγκεκριμένης Παρασκευής. Αμέσως μετά ακολουθεί η Cyber Monday και οι προσφορές των Χριστουγέννων. Οπότε, οι ευκαιρίες για κέρδος είναι πολλές και είναι κρίμα να πάνε χαμένες.
Χρειάζεται να έχουμε στο μυαλό μας πάντα ότι η μάχη των πωλήσεων δεν κρίνεται αλλά και δεν τελειώνει σε μια μέρα. Είναι απαραίτητο να έχουμε ένα ετήσιο πλάνο στρατηγικής ώστε να ξέρουμε τι θέλουμε να πετύχουμε, με ποια μέσα και με τι κόστος, ώστε στο τέλος του χρόνου όταν κάνουμε απολογισμό να ξέρουμε τι έχουμε πετύχει, με ποιες καμπάνιες και ποιο διάστημα. Αυτό θα μας δώσει τα εφόδια να ξέρουμε τι να βελτιώσουμε στις επόμενες καμπάνιες που θα τρέξουμε ώστε να πετύχουμε τον στόχο μας που είναι η αύξηση των πελατών και φυσικά της κερδοφορίας.
*O Δημήτρης Κονταράκης είναι Digital Strategist και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, η οποία είναι Google Partner και του νέου site για Digital Consulting DigitalStrategist.gr
Δραστηριοποιείται στο χώρο του Internet Marketing τα τελευταία 15 χρόνια με επιτυχημένα case studies τόσο στο Ebay όσο και στον απαιτητικό τομέα των πωλήσεων των eshop αλλά και Online κρατήσεων ξενοδοχείων. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση της αγοράς-ανταγωνιστών και έχει εκπονήσει Digital Marketing Plan για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας. Έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά σεμινάρια Internet Marketing, σε ομιλίες (Ε.Β.Ε.Α, XENIA) αλλά και σε Οικονομικές τηλεοπτικές εκπομπές SBC Channel και Marketing in Practice. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες (Bachelor degree in Politics) και Master Degree in Marketing στο Huddersfield University UK. Επίσης, είναι πιστοποιημένος συνεργάτης (Certified) στα Google Ads (Search-Display- Mobile-Video- Shoppind Ads).
Ειδήσεις σήμερα
Sanco Swift: Φτάνει στην περιοχή που θα ερευνήσει για υδρογονάνθρακες – Το χρονοδιάγραμμα
«Καλάθι νοικοκυριού»: Δείτε τις νέες λίστες όλων των σούπερ μάρκετ