Από τον Στέργιο Πουλερέ
ΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ
Μετά την πρώτη της παράσταση στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου το 2017, μετά τις παραστάσεις στην Εθνική Λυρική Σκηνή και μετά την ανακοίνωση του ΚΠΙΣΝ για τα εικαστικά δρώμενα της νέας χρονιάς όπου θα συμμετέχει σε σπουδαίες παραγωγές, η Κατερίνα Ευαγγελάτου έχει την πιο μεγάλη πρόκληση της καριέρας της.
Το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου φεύγει μετά από τέσσερα χρόνια από την εποπτεία και διεύθυνση του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου και περνάει στα δικά της χέρια. Για την επόμενη τριετία η Κατερίνα Ευαγγελάτου θα έχει το…γενικό πρόσταγμα για τη σύνθεση του Φεστιβάλ. Είναι ένα επιστέγασμα των καλλιτεχνικών της επιλογών και η κορωνίδα της καλλιτεχνικής της υπόστασης αυτή η ανάληψη κι η εμπιστοσύνη που της δίνεται απλόχερα.
Κι αν κρίνουμε από τις δουλειές που έχει παραδώσει στο κοινό ως τώρα, θα είναι απίθανο να μην ανταποκριθεί στο ακέραιο σε αυτή την εμπιστοσύνη. Ο Φάουστ, το 1984, Η Κωμωδία των Παρεξηγήσεων, είναι έργα με πολλά sold out που ξεπέρασαν κατά πολύ το χρονικό πλάνο ανεβάσματος τους.Εκτός από τη θέση της καλλιτεχνικής διεύθυνσης, η Ευαγγελάτου θα αναλάβει να παρουσιάσει και το Ριγκολέτο του Βέρντι στην ΕΛΣ το ερχόμενο καλοκαίρι στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου.
Η επιλογή της από το Υπουργείο Πολιτισμού είναι ένα από τα βήματα που γίνονται στο πλαίσιο ενός στρατηγικού πλάνου προόδου του Φεστιβάλ. Αυτό τουλάχιστον γίνεται αντιληπτό από το ακόλουθο χωρίο της ανακοίνωσης:
«Επιπλέον, στόχος του υπουργείου είναι, σε συνεργασία με την Καλλιτεχνική Διευθύντρια και με το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού, να καταρτιστεί και να οριστικοποιηθεί εντός του έτους ένας σύγχρονος εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας, ο οποίος θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενός φεστιβάλ διεθνούς εμβέλειας και μεγάλης καλλιτεχνικής βαρύτητας, όπως το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Αυτή η διαδικασία θα ακολουθηθεί άμεσα και για τους υπόλοιπους εποπτευόμενους φορείς σύγχρονου πολιτισμού».