Εχει τις γαστρονομικές σελίδες του περιοδικού «Elle». Ηταν για τρία χρόνια ο κεντρικός παρουσιαστής της εκπομπής «Στην Κουζίνα Ολοταχώς» στο Mega Channel. Ηταν ο αρχισυντάκτης και παρουσιαστής της εκπομπής «Μπουκιά & Συχώριο», που παρουσιαζόταν επίσης στο Mega Channel. Από το κανάλι της ΕΤ3 παρουσίασε μια σειρά από ντοκιμαντέρ με θέμα την ιστορία της Ελλάδας. Στον πρώτο κύκλο παρουσιάστηκε η προεπαναστατική περίοδος και η ζωή του Κατσαντώνη, και στον δεύτερο κύκλο η ζωή του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη.
Συμμετείχε στη θεατρική παράσταση «Η Πεντανόστιμη» στο Τρένο στο Ρουφ σε σκηνοθεσία Τατιάνας Λύγαρη. Εχει σχεδιάσει μια σειρά από 6 διαφορετικές σοκολάτες για λογαριασμό των ζαχαροπλαστείων Fresh, εκ των οποίων μία είναι με πράσινο τσάι και μία άλλη με αλάτι. Εξακολουθεί και είναι σύμβουλος στη βιομηχανία τροφίμων σε θέματα γεύσης. Είναι ιδρυτικό μέλος του site Protagon.gr του Σταύρου Θεοδωράκη, όπου δημοσιογραφεί σε θέματα που διόλου αφορούν στην κουζίνα. Πραγματοποιεί σεμινάρια με θέματα το ελληνικό τυρί, την αρχαία ελληνική κουζίνα, τη μεσογειακή διατροφή κ.ά. Εχει ραδιοφωνικές εκπομπές στον Οαση (88 FΜ) και στο Δίφωνο (96,6 FΜ). Συμμετέχει ως κριτής στο διαγωνισμό των Ελλήνων Top Chef στον ΑΝΤ1.
Ποια ήταν η αφορμή να γράψετε το βιβλίο «Η Μύρτις και η μελόπιττα», εκδόσεις Αρμός;
Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι χαρακτηρίζω τον εαυτό μου αρχαιόφιλο. Από χρόνια ασχολούμαι πολύ με τη διατροφή του 5ου π.Χ. αιώνα. Οσον αφορά στη σχέση μου με τη Μύρτιδα, όλα ξεκίνησαν με τη γνωριμία μου με τον καθηγητή της Οδοντιατρικής Μανώλη Παπαγρηγοράκη. Ο Μανώλης πριν χρόνια μέσα από έναν ομαδικό τάφο στον Κεραμεικό πήρε το κρανίο ενός νέου κοριτσιού. Με ειδικές διαδικασίες στη Σουηδία ανάπλασαν το πρόσωπό του και έτσι γεννήθηκε η Μύρτις.
Από πού εμπνευστήκατε την ηρωίδα Μύρτιδα;
Η Μύρτις έχει μια μεγάλη διαδρομή μέσα από την τέχνη και την ιστορία μέχρι που αναδείχθηκε πρέσβειρα του 20ού αιώνα από την ΟΥΝΕΣΚΟ. Ο Μανώλης Παπαγρηγοράκης γύρω από το πρόσωπο της Μύρτιδας έμπλεξε μια σειρά από ειδικούς, που προσπάθησαν να αναλύσουν τη ζωή της, τα ρούχα της, τη διατροφή της. Εχοντας λοιπόν πάρα πολλά στοιχεία της διατροφής της, έφτιαξα ένα παραμύθι που ξεκινάει μια μέρα της ζωής της από το πρωί που ξυπνάει μέχρι το βράδυ που πάει να κοιμηθεί. Μέσα από αυτή την ημέρα προσπάθησα να δώσω μια εικόνα της αρχαίας Αθήνας, τις συνήθειες των πολιτών, τη λειτουργία της αγοράς, αλλά και να αναδείξω την παιδικότητα της Μύρτιδας και του φίλου της, του Μέμου.
Το κορίτσι ζει στην εποχή του Περικλή. Γιατί διαλέξατε αυτή την περίοδο για να γράψετε το βιβλίο;
Επέλεξα αυτή την περίοδο γιατί τότε έζησε η Μύρτις.
Πώς ήταν τότε να ζεις σε μια πόλη, στην Αθήνα, που δεν είχε ηλεκτρικό και νερό;
Τα παιδιά είχαν μια απόλυτη ελευθερία, μια και δεν υπήρχαν κίνδυνοι. Οι δύο φίλοι προσπαθούν να μπουν στα άδυτα των Θεσμοφορίων, να πουλήσουν τα πουλάκια που έπιασαν στην αγορά και να κάνουν τη μεγάλη αταξία, να πάνε στον Ελαιώνα να συναντήσουν τη γιαγιά της. Αυτό που θέλησα να περάσω σ’ αυτό το βιβλίο έχοντας ως ηρωίδα τη Μύρτιδα ήταν στοιχεία της διατροφής της εποχής, τη λειτουργία της αγοράς, τις θυσίες και λίγη μαγειρική.
Ποια είναι τα φαγητά που έτρωγαν τότε;
Το φαγητό εκείνη την εποχή ήταν λιτό, κυρίως ψητά, φακές που αρωματίζονταν με φασκόμηλο, κοτόπουλο μαγειρεμένο με πλιγούρι και τυρί, γλυκές πίτες με γάλα και μέλι, και πολλά άλλα.
Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας ενός εικονογραφημένου βιβλίου;
Πέθανε ο συγγραφέας Βασίλης Λιόγκαρης
Δεν υπάρχει μυστικό επιτυχίας σε ένα εικονογραφημένο βιβλίο. Είναι η έμπνευση που με έκανε να το γράψω και το έκανα με πολλή αγάπη. Ξέρω ότι έχει συγκινήσει πολλά παιδιά, αλλά και τους ενήλικους γονείς τους.
Τη σημερινή εποχή που τα παιδιά βλέπουν τηλεόραση και ασχολούνται με το Διαδίκτυο, έχουν ελεύθερο χρόνο για να διαβάσουν ένα καλό βιβλίο;
Βέβαια, τα σημερινά παιδιά πιο πολύ ασχολούνται με το Διαδίκτυο παρά με τα βιβλία. Αυτό, κατά τη γνώμη μου, είναι εξαιρετικά κακό, μιας και ό,τι έχει να προσφέρει ένα βιβλίο, που σε κάνει να φαντάζεσαι την ιστορία και να πλάθεις εικόνες, δεν μπορεί να το προσφέρει κανένα Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης. Το βιβλίο θρέφει τη φαντασία και τη δημιουργικότητα.
Είχατε ποτέ φανταστεί τον εαυτό σας συγγραφέα παιδικών βιβλίων;
Πρέπει να σας πω ότι είμαι μεγάλος παραμυθάς. Λέω παραμύθια στα εγγόνια μου βάζοντας στοιχεία της σημερινής ζωής, με νταλίκες, αεροπλάνα και ατμομηχανές που μιλάνε, χαρούμενους ανθρώπους που μοιράζουν απλόχερα γλυκά και παιχνίδια.
Οταν ήσασταν μικρός, ποιος ήταν ο αγαπημένος σας συγγραφέας που τον είχατε ως πρότυπο;
Στην παιδική μου ηλικία αγάπησα πολύ τον Ιούλιο Βερν που έχω διαβάσει όλα του τα βιβλία και σε μια λίγο μεγαλύτερη ηλικία την Πηνελόπη Δέλτα.
Ποια είναι τα αγαπημένα παιδικά βιβλία που έχετε στη βιβλιοθήκη σας;
Τα βιβλία της Δέλτα έχουν σημαδέψει τη ζωή μου θετικά. «Ο Μάγκας», «Ο Τρελαντώνης», «Τα Μυστικά του Βάλτου», μα πάνω από όλα το «Παραμύθι χωρίς Όνομα», που με ενέπνευσε σε όλη μου τη ζωή. Είναι το βιβλίο που έχω ακόμα στη βιβλιοθήκη μου και το διαβάζω συχνά-πυκνά. Είναι η ιστορία ενός πρίγκιπα, ενός κατεστραμμένου κράτους, που παρά τη νωχέλεια του πατέρα βασιλιά ξεκινάει να ανασυγκροτήσει το κράτος του και να το κάνει μεγάλο και σεβαστό στον τότε κόσμο.