Στις 29 Νοεμβρίου 2022, εκδίδεται από τον ΟΣΕ προκήρυξη προσλήψεων για συνολικά 90 θέσεις. Οι 36 αφορούν σταθμάρχες. Δύο από αυτούς, ένας… έμπειρος και ένας άπειρος, χωρίς προϋπηρεσία, προορίζονται για τη Λάρισα. Τα προσόντα που απαιτούνται είναι: απολυτήριο Λυκείου ή υψηλότερος τίτλος, γνώση Η/Υ και αγγλικής γλώσσας, ενώ υπάρχει ηλικιακό όριο στα 42 έτη. Σε θέση σταθμάρχη στη Λάρισα θα βρεθεί τον τελευταίο 1,5 μήνα, μετά την ολοκλήρωση της απαιτούμενης εκπαίδευσης, ο 59χρονος άνδρας που συνελήφθη την Τετάρτη μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα. Μέχρι στιγμής παραμένει άγνωστο αν η τοποθέτησή του έγινε κατόπιν συμμετοχής του στον συγκεκριμένο διαγωνισμό ή λόγω… παρελθόντος στον Οργανισμό, έχοντας εξαιρεθεί από ηλικιακά όρια. Υπενθυμίζεται ότι ο 59χρονος δούλευε ως αχθοφόρος στον ΟΣΕ πριν βρεθεί για χρόνια στο υπουργείο Παιδείας, στο πλαίσιο της κινητικότητας στο Δημόσιο. Οπως σημειώνουν στελέχη του ΟΣΕ, οι παραπάνω προϋποθέσεις πρόσληψης δεν ισχύουν σε περίπτωση που κάποιος εργάζεται ήδη στον Οργανισμό, καθώς τότε απαιτούνται μόνο ιατρικές βεβαιώσεις.
Στον ανακριτή
Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με πληροφορίες (που μετέδωσε το Star), ο σταθμάρχης των Νέων Πόρων φαίνεται πως ενημέρωσε στις 23:04 τον σταθμάρχη στη Λάρισα ότι η εμπορική αμαξοστοιχία βρίσκεται στη γραμμή καθόδου με κατεύθυνση προς την Αθήνα. Ο σταθμάρχης όμως και πάλι δεν αντέδρασε, αφού όπως φαίνεται εξακολουθούσε να πιστεύει ότι είχε «κλειδώσει» το μοιραίο Intercity 62 στην γραμμή ανόδου προς Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του καναλιού, η συγκεκριμένη επικοινωνία έχει καταγραφεί ηχητικά και σε βιβλίο, με τον σταθμάρχη να απαντά στον συνάδελφό του «όλα καλώς».
Σε εξέλιξη φωτιά σε σπίτι στην Αμφιάλη - Γίνεται έρευνα για εγκλωβισμένους
Εν τω μεταξύ, αύριο αναμένεται ο 59χρονος, που έχει ήδη συλληφθεί και κρατείται, να οδηγηθεί στον ανακριτή, προκειμένου να απολογηθεί για όσα του καταλογίζουν οι Αρχές.
Σε βάρος του ασκήθηκε ποινική δίωξη για 2 πλημμελήματα (ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή και σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροή), αλλά και για το βαρύτατο κακούργημα της θανατηφόρας παρέμβασης στη συγκοινωνία, το οποίο επισύρει ακόμη και ποινή ισόβιας κάθειρξης, στην περίπτωση που οι δικαστικές Αρχές κρίνουν ότι πράγματι το αδίκημα τελέστηκε από τον 59χρονο.
Νομικοί, πάντως, σημειώνουν ότι το συγκεκριμένο αδίκημα απαιτεί δόλο από την πλευρά του δράστη για να προκαλέσει τη διατάραξη της συγκοινωνίας, τονίζοντας πως δεν θα είναι δίκαιο να «πληρώσει τη νύφη» μόνο ο σταθμάρχης με τόσο βαριά ποινή, τη στιγμή που εξετάζονται οι ενδεχόμενες ποινικές ευθύνες και άλλων προσώπων.