Όπως είπε στο κεντρικό δελτίο του ΑΝΤ1, «η τηλεματική δεν λειτουργεί, δεν συνεργάζονται οι συρμοί με τα φανάρια. Το κέντρο ελέγχου δεν ξέρει πού βρίσκονται οι συρμοί», συμπληρώνοντας ότι «οι οδηγοί λειτουργούν χειροκίνητα, εκεί που δεν υπάρχει φανάρι, οι επιβάτες πηδούν από το όχημα και οι κατευθύνσεις, τα ”ψαλίδια”, αλλάζουν ανά πάσα στιγμή».
Επίσης, εξήγησε ότι «τα παλιά οχήματα δεν μπορούν να λειτουργήσουν με το νέο σύστημα» και για όλα τα παραπάνω, τόνισε πως έχουν γνωστοποιηθεί σε όλους τους προϊστάμενους, ακόμα και τον τέως υπουργό Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή. Επιπλέον, είχαν κάνει μήνυση στην Εισαγγελία το 2021 και το μόνο που έχει γίνει έκτοτε, όπως είπε, ήταν να κληθούν για κατάθεση.
Στη συνέχεια, απαντώντας σε σχετικό ερώτημα, εξήγησε πως «υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος, εκεί που πηδάει ο επιβάτης να σκοτωθεί» ενώ διευκρίνισε ότι «αν το κέντρο ελέγχου είναι ”τυφλό”» υπάρχει κίνδυνος. Μάλστα, έδωσε παράδειγμα όταν ένας Ιταλός έκανε επανεκκίνηση χωρίς να ενημερώσει το κέντρο στην Αθήνα, με αποτέλεσμα να σβήσει τελείως το κέντρο.
Και αναρωτήθηκε: «Αν το κέντρο ελέγχου είναι “τυφλό”, πώς θα διαχειριστούν οι συνάδελφοι ένα περιστατικό με μία μονοδρόμηση ή ένα περιστατικό που πρέπει να χρησιμοποιήσει μόνο η μία γραμμή; Με ασύρματο. Και εάν δεν πιάνει;», καταλήγοντας στο ότι «ο ανθρώπινος παράγοντας έρχεται μετά και συμβαίνει το μοιραίο. Αυτό είναι το πρόβλημα».
Ειδήσεις σήμερα
Τραγωδία στα Τέμπη: Καρέ καρέ η πορεία σύγκρουσης [infographic]
Τραγωδία στα Τέμπη: Τα 5 «γιατί» που ζητούν απάντηση
Τραγωδία στα Τέμπη: Η μοιραία αλληλουχία που σκόρπισε τον θάνατο