Γράφει η Δέσποινα Κονταράκη
Αυτό θεωρητικά σημαίνει αξιολόγηση είτε αφορά το χώρο της Εκπαίδευσης είτε κάποιον άλλον ευαίσθητο τομέα του Δημοσίου.
Ομως, πριν φθάσουμε στο επιθυμητό σημείο και διορθώσουμε τη μεγάλη εικόνα, δεν πρέπει να ξεχνάμε και τη «μικρή», που κάθε άλλο παρά μικρή είναι, αφού αφορά την καθημερινή λειτουργία των σχολείων εν μέσω των έκτακτων συνθηκών που διαμορφώνει η πανδημία.
Ο κορονοϊός είναι ακόμα εδώ και, πέρα από τις υποχρεώσεις και την ατομική ευθύνη που έχουν οι πολίτες, υπάρχουν και οι υποχρεώσεις του κράτους.
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα η συνύπαρξη μαθητών και εκπαιδευτικών σε ένα ασφαλές υγειονομικά περιβάλλον, με την τήρηση όλων των μέτρων προστασίας και πρόληψης. Ενα από τα μέτρα πρόληψης είναι οι αποστάσεις, το οποίο δεν εξυπηρετείται από την αύξηση του αριθμού των μαθητών σε μια αίθουσα.
Ινάσιο Λούλα, ο «πρεσβευτής» του Καλού
Η αναστάτωση που έχει δημιουργηθεί σε πολλά σχολεία όλης της χώρας με την οδηγία για συγχωνεύσεις τμημάτων είναι λογική. Γονείς, εκπαιδευτικοί και μαθητές ανησυχούν και αντιδρούν, διότι έτσι θα δημιουργηθούν 28άρια ή και 30άρια τμήματα μαθητών (στη Β’βάθμια εκπαίδευση).
Ακόμα και αν αφήσουμε στην άκρη την επίδραση που μπορεί να έχουν τα πολυπληθή τμήματα στην ποιότητα της διδασκαλίας, αυτό που δεν μπορεί να παραβλεφθεί είναι ο κίνδυνος διασποράς του ιού.
Ο εμβολιασμός των εκπαιδευτικών βρίσκεται σε υψηλό ποσοστό, όμως σε καμία περίπτωση δεν είναι 100%, ενώ οι μικρότερες ηλικίες, ειδικά στην ηλικιακή ομάδα 12-15, απέχουν πολύ ακόμα από το στόχο.
Και, πολύ σύντομα, οι καιρικές συνθήκες, ανεξαρτήτως «Αθηνάς» και «Μπάλλου», θα επιδεινωθούν ούτως ή άλλως λόγω χειμώνα, άρα οι -συνήθως μικρές- τάξεις θα λειτουργούν με κλειστά παράθυρα και ο αερισμός θα περιορίζεται στις ώρες των διαλειμμάτων. Οπότε, καλός ο εξορθολογισμός, αλλά ας περιμένει μέχρι να «αποβληθεί» διά παντός από τη ζωή μας ο κορονοϊός.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr