Γράφει ο Γιῶργος Μιχαηλίδης*
Ξεκινάμε από τα πλεονάσματα. Ο ΣΥΡΙΖΑ συνεχίζει να διασπείρει fake news σε μία προσπάθεια καλύψει την δική του ανεπάρκεια. Γι αυτό και επιμένει να διαδίδει πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης έλεγε πως θα μειώσει τα πλεονάσματα άμα τη αναλήψει της εξουσίας. Αγνοεί επιδεικτικά όμως τις συνεχόμενες προεκλογικές διαβεβαιώσεις του κ. Μητσοτάκη πως τα πλεονάσματα θα έρθουν στο τραπέζι όταν η ελληνική οικονομία είναι ανταγωνιστική, έχει ανάπτυξη και δεν στηρίζεται μόνο στην φορολόγηση των πολιτών. Σε συνέχεια αυτών, η έλλειψη σοβαρής αντιπολίτευσης εντοπίζεται στο ότι άλλα λέει ο Τσίπρας, άλλα ο Τσακαλώτος. Ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης λέει ότι είχαν βρει τη λύση και ο πρώην υπουργός Οικονομικών, ότι είχαν βρει τη στρατηγική. Επειδή, όμως, ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες, κανένας από αυτούς δεν λέει ότι υποβλήθηκε τέτοιο αίτημα προς τους Θεσμούς, ότι συζητήθηκε και ότι προπάντων έγινε δεκτό από το Eurogroup! Η δήθεν λύση του κ. Τσίπρα συγχέει τα ταμειακά διαθέσιμα της χώρας με την επίτευξη πρωτογενών πλεονασμάτων.
Συνεχίζουμε με την Συμφωνία των Πρεσπών. Ψέμματα και εδώ αφού ο ΣΥΡΙΖΑ προσπαθεί να εμφανίζει την ΝΔ πως έχει κάνει κωλοτούμπα. Για άλλη μία φορά κάνει πως δεν θυμάται τις δηλώσεις του κ. Μητσοτάκη εντός και εκτός Βουλής πως θεωρεί την συμφωνία επιζήμια, αλλά εάν κυρωθεί τότε θα είναι αναγκασμένος να την σεβαστεί. Κι όμως, παρά το ξεκάθαρο της δήλωσης οι ΣΥΡΙΖΑίοι βγαίνουν ως άλλοι Μακεδονομάχοι ξεχνώντας όμως να μας πουν πως με την δική τους υπογραφή εν μία νυκτί οι Σκοπιανοί έγιναν «Μακεδόνες»…
Περνάμε τώρα στο μη θέμα του μετρό της Θεσσαλονίκης. Ένα θέμα το οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ χρησιμοποίησε για να ψαρέψει ψήφους από την συμπρωτεύουσα αντιμετωπίζοντας τους Θεσσαλονικείς σαν ιθαγενείς. Από τους μουσαμάδες και το άνοιγμα των σταθμών που το μόνο που είχαν ήταν μάρμαρα, περάσαμε στο ότι η κυβέρνηση θέλει τώρα να καθυστερήσει το έργο για να εξυπηρετήσει συμφέροντα… Μα ποιος πολιτικός δεν θα ήθελε να είναι αυτός που κόβει την κορδέλα του μετρό Θεσσαλονίκης; Η αλήθεια είναι απλή. Ο σταθμός Βενιζέλου, ένας κομβικός σταθμός, δεν θα ήταν έτοιμος ούτε το 2025 με το σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ ενώ θα μας κόστιζε εκατομμύρια η παράλληλη ανάδειξη των αρχαίων. Τώρα, με το νέο σχέδιο, το μετρό θα παραδοθεί το 2023, ολοκληρωμένο και με τα αρχαία να έχουν αναδεχθεί αφού πρώτα έχουν αποσπαστεί και επανατοποθετηθεί!
Προκαλεί απορία πώς ο ΣΥΡΙΖΑ, ένα κόμμα που μεγάλωσε απότομα, δυσκολεύεται να προσαρμοστεί στις αλλαγές. Γιατί μόνο έτσι μπορεί να εξηγηθεί πως όπως όταν πρωτοανέλαβε την εξουσία δεν ήξερε τι έκανε, έτσι και σήμερα που είναι στην αντιπολίτευση δεν μπορεί να βρει βηματισμό.
*Ο Γιῶργος Μιχαηλίδης είναι ο διευθυντής του EleftherosTypos.gr