Γράφει ο Γιώργος Μιχαηλίδης*
Από το πρωί, τηλεοπτικοί σταθμοί και σάιτ, δείχνουν εικόνες από ορισμένα καταστήματα στην χώρα τα οποία είχαν την τύχη να δουν τους καταναλωτές να κάνουν ουρά προτού αυτά ανοίξουν. Θεωρητικά θα ήταν μία εικόνα που θα μας ξένιζε, έλα μου ντε , όμως, που ο άνθρωπος όσο έξυπνος κι αν κατέληξε από την εξελικτική διαδικασία, δεν έπαψε ποτέ να συγκαταλέγεται στους Μεγάλους Πιθήκους (Great Apes) και κατ επέκταση πιθηκίζει…
Τραμπ, Μπάιντεν και το δράμα των ομήρων
Οι τεράστιες ουρές συναντώνται στις Ηνωμένες Πολιτείες εκεί όπου οι εκπτώσεις είναι πραγματικές, αγγίζουν σε ορισμένες περιπτώσεις και το 90% και, δεν έχουν καμμία σχέση με την ελληνική απατεωνία που προσπαθεί στην απελπισία της να κερδίσει ορισμένα εύπιστα θύματα του καταναλωτισμού.
Την ίδια ώρα, όπως είπαμε η έλλειψη ουσιώδους ειδησεογραφίας έδωσε την ευκαιρία στα σάιτ να ασχοληθούν δεόντως με το θέμα με ανταποκρίσεις, φωτογραφίες και βίντεο από τα καταστήματα που έχουν την ευλογία να διαφημιστούν και αυτά μέσω των ρεπορτάζ.
Σε μία χώρα όπου τα 2/3 του χρόνου έχουμε εκπτώσεις, και λογικό είναι άλλωστε εκεί που έχει καταντήσει η καταναλωτική δυνατότητα του Έλληνα, μία Black Friday δεν θα άφηνε περιθώρια στα ίδια τα καταστήματα να την «γιορτάσουν» όπως θα έπρεπε.
Τι συμβαίνει λοιπόν με αυτούς που έτρεξαν να αγοράσουν τα δήθεν πάμφθηνα προϊόντα; Τίποτα, ο καθένας έχει το δικαίωμα να ξοδέψει τα χρήματά του όπως αυτός γουστάρει είτε πέφτει θύμα ενός πετυχημένου marketing είτε όχι.
*Ο Γιώργος Μιχαηλίδης είναι διευθυντής του EleftherosTypos.gr
Ακολούθησέ τον στο Facebook και στο Twitter