Ο Γιάννης Μπέζος και ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης σαρώνουν με την ερμηνεία τους και υπερασπίζονται τον ήρωά τους με εκρηκτική δύναμη σε μια ερμηνεία που πιστεύω ότι θα τους ακολουθεί!!
Πρωταγωνιστούν στις «Αινιγματικές Παραλλαγές» ως Αμπέλ Ζνόρκο ο Γιάννης Μπέζος, βραβευμένος με Νόμπελ λογοτεχνίας συγγραφέας και ως δημοσιογράφος Έρικ Λάρσεν ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης.
Αυτό που πέτυχαν οι δυο ηθοποιοί είναι άξιο συγχαρητηρίων. Παρατηρώντας στο θέατρο ανθρώπους όλων των ηλικιών, αυτούς που αντιλαμβάνονταν απόλυτα τη δύναμη της θεατρικής πράξης, και αυτούς που δεν είχαν ένα εκπαιδευμένο αυτί, ήταν απολύτως εμφανές ότι μετά το τέλος της παράστασης η σαρωτική ερμηνεία των ηθοποιών τους πήρε όλους μαζί τους.
Μετά το τέλος της παράστασης, όλο το θέατρο σηκώθηκε όρθιο, χειροκροτούσαν μανιασμένα ασταμάτητα χτυπούσαν παλαμάκια. Δυο μεγάλοι ηθοποιοί, μια εξαιρετική ερμηνεία.
Θα μπορούσε κανείς να μιλά ώρες για τον Γιάννη Μπέζο και τον Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη. Για την απαράμιλλη τεχνική, τη σωματική τους έκφραση, την τόσο ευαίσθητη στην κόψη του ξυραφιού ισορροπία και προσήλωση στον ρόλο τους. Οι σκέψεις τους, μέσα από την αυτοανάλυση τους, προκαλούσαν θλίψη κι ύστερα ανακτούσαν τον έλεγχο πάλι και συνέχιζαν σώμα με σώμα
Η σκηνοθεσία των Σωτήρη Τσαφούλια – Πυγμαλίων Δαδακαρίδη πλαισίωσε την παράσταση οδηγώντας τους ηθοποιούς σε μια ερμηνεία συγκλονιστική!! Σταματάς να κρίνεις αυτό που βλέπεις και αφήνεσαι στην επιρροή του θεάματος, ακόμη και στις πιο έντονες σκηνές κατάρρευσής οι ηθοποιοί μόνο συγκινητικά σε παρασέρνουν η παράσταση σε μια πλήρη «μέθεξη» που σε απορροφά με τη μαγική ενέργειά της. Όλες αυτές οι αισθήσεις συνομίλησαν σήμερα πάνω στη σκηνή. Και απέδειξαν ότι η ψυχή, το πάθος, οι υψηλοί στόχοι, η αγάπη για την τέχνη και τη ζωή εξυψώνουν τον άνθρωπο και –ποιος ξέρει- ίσως, λίγο πριν το τέλος, καταφέρνουν να ξεγελάσουν και τον ίδιο τον θάνατο. Μην τη χάσετε.
Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Από 4 Φεβρουαρίου
Ο Γιάννης Μπέζος και ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης πρωταγωνιστούν στις «Αινιγματικές Παραλλαγές». Μια συνέντευξη που οδηγεί σε ένα σκληρό παιχνίδι της αλήθειας και παράλληλα φανερώνει έναν τρυφερό και ευαίσθητο κόσμο.
Ο Σωτήρης Τσαφούλιας συναντάει σκηνοθετικά τον Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη και μαζί έρχονται αντιμέτωποι μέσα από το έργο, με τον διχασμό, την απομόνωση, τις ανθρώπινες σχέσεις και τα αιώνια μυστήρια του έρωτα.
Υπόθεση Έργου:
Ο Αμπέλ Ζνόρκο (Γιάννης Μπέζος) είναι ένας συγγραφέας, βραβευμένος με Νόμπελ που ζει μόνος, αποτραβηγμένος στο Ροσβανοϋ, ένα μικρό νησί στη Θάλασσα της Νορβηγίας, αποφεύγοντας τα πάντα και ειδικά τους ανθρώπους. Έχοντας πρόσφατα εκδώσει το 21ο του βιβλίο που έχει γίνει τεράστια επιτυχία, δέχεται να δώσει συνέντευξη σε έναν δημοσιογράφο που τον πολιορκεί καιρό τον Έρικ Λάρσεν (Πυγμαλίων Δαδακαρίδης).
Άραγε πόσο τυχαία επέλεξε ο Αμπέλ Ζνόρκο τον συγκεκριμένο δημοσιογράφο και πόσο τυχαία επέλεξε ο Έρικ Λάρσεν τον συγκεκριμένο συγγραφέα;
Τι συνδέει τους δυο άντρες και ποια μονοπάτια θα αναγκαστούν να περάσουν και να ξεπεράσουν, όσο οι ανατροπές διαδέχονται η μια την άλλη σε μια ιστορία που η θέση της γάτας και του ποντικού αλλάζει συνεχώς.
Σκηνοθετικό σημείωμα :
Ο διχασμός είναι ίσως η μεγαλύτερη πανδημία της ανθρωπότητας.
Οι κοινωνίες των ανθρώπων έδειχναν πάντα μεγαλύτερη προτίμηση στο σύμβολο της διαίρεσης.
Αν όμως κάτσουμε με ψυχραιμία και μελετήσουμε αυτά που μας χωρίζουν, θα δούμε ότι η βάση τους είναι κοινή. Είναι σαν να τσακώνονται δυο άνθρωποι για το
πιο από τα κλαδιά ενός δέντρου είναι πιο ξεχωριστό, χωρίς να βλέπουν ότι όλα τα κλαδιά έχουν αφετηρία τους, τον ίδιο κορμό.
Δεν διχαζόμαστε για το που θέλουμε να φτάσουμε, άλλα για το ποιον δρόμο θα ακολουθήσουμε προκείμενου να φτάσουμε κάπου.
Ο Ηράκλειτος πίστευε ότι ο κόσμος δημιουργείται από τη «φωτιά», την αντίθεση και τον πόλεμο μεταξύ των αντιθέτων, στο οποίο συμπληρώνει: «τα εναντιόδρομα έχουν ενιαία φορά – από τα αντίθετα γεννιέται η ωραιότερη αρμονία».
Τι θα γίνονταν όμως αν σε κάθε τέτοια περίπτωση, μπορούσαμε να διακρίνουμε με νηφαλιότητα τα κοινά μας στοιχεία; Αν μπορούσαμε να διακρίνουμε πως κάθε έννοια ή ορισμός, εμπεριέχει αυτόματα και το αντίθετο αυτού που υποδηλώνει το όνομα του;
Οι Αινιγματικές Παραλλαγές του Eric-Emmanuel Schmitt είναι ένα έργο που ουσιαστικά μας δείχνει, πως όσα μας διχάζουν μπορούν εύκολα να μετατραπούν σε αυτά που μας ενώνουν με σκοπό τι άλλο; Μια καλύτερη ζωή που την κυβερνά η ομόνοια και η αγάπη στην πραγματική, οικουμενική και πανανθρώπινη διάσταση της.
Σωτήρης Τσαφούλιας
«Τι είναι αυτό που μας απομονώνει και τι αυτό που μας συνδέει στις ανθρώπινες σχέσεις. Τι σημάνει να αγαπάς και να ερωτεύεσαι. Πως η μοναξιά και ο φόβος μπορούν να αλλάξουν την πιο σκληρή εκδοχή του εαυτού μας και να μας οδηγήσουν στην αγάπη και στην αποδοχή. Μέσα από αυτό το υπέροχο κείμενο μαζί με τον καλό μου φίλο Σωτήρη Τσαφούλια και τον θαυμάσιο κύριο Γιάννη Μπέζο ακουμπάμε τις Αινιγματικές Παραλλαγές και ταξιδεύουμε σε έναν κόσμο που ο χρόνος αλλά και ο άνθρωπος φτάνει στην πιο σημαντική στιγμή του μετά την γέννηση…στην αγάπη και στο ποσό δύσκολα αλλά γενναία την ανακαλύπτεις και την αποδέχεσαι πριν σε προσπεράσει ο χρόνος…»
Πυγμαλίων Δαδακαρίδης
ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Τετάρτη με Κυριακή
Τετάρτη 7μμ
Πέμπτη & Παρασκευή 9μμ
Σάββατο 6μμ & 9μμ
Κυριακή 6μμ & 9μμ
Έναρξη παραστάσεων: Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου
ΤΙΜΕΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ
Α’ ζώνη: 25€ / Μειωμένο: 20€
Β’ ζώνη: 20€ / Μειωμένο: 15€
Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Πειραιώς 206, Ταύρος Αττικής
Πληροφορίες – κρατήσεις: 210 92 13 310 – artinfo.gr
Ταμείο Θεάτρου: 210 34 18 550
Ο χώρος λειτουργεί ως «Αμιγής».
Οι θεατές, εισέρχονται κατόπιν υποχρεωτικής επίδειξης κατά την είσοδο:
[α] πιστοποιητικού εμβολιασμού, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 10 του υπ.αριθμ 1σχετικού,
ή
[β] πιστοποιητικού νόσησης που εκδίδεται τριάντα (30) ημέρες μετά από τον πρώτο θετικό έλεγχο και η ισχύς του διαρκεί έως εκατόν ογδόντα (180) ημέρες μετά από αυτόν, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 10 του υπ.αριθμ. 1 σχετικού συνδυαστικά προς:
[γ] αστυνομική ταυτότητα ή δίπλωμα οδήγησης ή διαβατήριο ή άλλο αποδεικτικό ταυτότητας προκειμένου να διενεργείται έλεγχος ταυτοπροσωπίας προς τα ανωτέρω υπό [α] και [β].
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά, υπό [α] και [β], επιδεικνύονται είτε σε έγχαρτη μορφή (εκτυπωμένα), είτε ηλεκτρονικά μέσω της κινητής συσκευής του θεατή, τα οποία ο ιδιοκτήτης ή νόμιμος εκπρόσωπος της επιχείρησης (ή εξουσιοδοτημένο πρόσωπο) σαρώνει ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής εφαρμογής του άρθρου 33 του ν. 4816/2021 (Α ́ 118) Covid Free GR.
Εναλλακτικά, αλλοδαπός που προέρχεται από τρίτη χώρα (εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης), τα πρόσωπα του προηγούμενου εδαφίου ελέγχουν τα ανωτέρω πιστοποιητικά σε έγχαρτη μορφή.
Οι ανήλικοι θεατές ηλικίας από τεσσάρων (4) έως και έντεκα (17) ετών, προσκομίζουν, εναλλακτικά, δήλωση αυτοδιαγνωστικού ελέγχου self-test τελευταίου 24ώρου, στην οποία προβαίνει είτε οιοσδήποτε γονέας, ακόμα και μη έχων την επιμέλεια, είτε κηδεμόνας, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 10 του υπ. αριθμ. 1 σχετικού.
Δεν απαιτείται φυσική παρουσία του γονέα ή κηδεμόνα.
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Ειδήσεις σήμερα
- Ουκρανία: Η «μετάφραση» από τα ρωσικά για την επόμενη μέρα
- Ρωσία: Ο Πούτιν εξευτελίζει on air τoν επικεφαλής της Υπηρεσίας Κατασκοπείας [βίντεο]
- Αδιανόητο περιστατικό στα Χανιά: Του ξερίζωσε το μάτι επειδή τον… κοίταξε στραβά
- Τα πρώτα βήματα για το νέο ΕΣΥ – Τι αλλάζει
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr