«Θέλουμε να κρινόμαστε για τα έργα μας και όχι για τα λόγια μας», υπογράμμισε ο κ. Μητσοτάκης, αναδεικνύοντας το αποτύπωμα των κυβερνητικών παρεμβάσεων που έχουν γίνει στον τομέα των έργων και, όπως είπε, «είναι αισθητό σε ολόκληρη την Ελλάδα».
«Από τα μεγάλα έργα υποδομής, τους μεγάλους οδικούς άξονες, τα μεγάλα αρδευτικά και υδρευτικά έργα, μέχρι μικρότερα έργα σε επίπεδο περιφερειών και σε τοπικό επίπεδο τοπικό, η Ελλάδα αλλάζει», επεσήμανε ο πρωθυπουργός και πρόσθεσε: «Παρά τις πολύ μεγάλες δυσκολίες που ατενίζουμε, παραμένουμε συνεπείς στην ολοκλήρωση των προγραμματικών μας δεσμεύσεων, ώστε στο τέλος της τετραετίας να μπορέσουμε να διεκδικήσουμε με αυτοπεποίθηση και πάλι την εμπιστοσύνη του ελληνικού λαού για να συνεχίσουμε το έργο μας».
Τελματωμένα έργα
Αναφερόμενος στις πολύ μεγάλες εκκρεμότητες που κληρονόμησε η σημερινή κυβέρνηση τον Ιούλιο του 2019, ο κ. Μητσοτάκης επεσήμανε ότι μία σειρά από έργα «τα οποία ήταν τελματωμένα, βαλτωμένα στα γρανάζια της εθνικής και της ευρωπαϊκής γραφειοκρατίας, με πολύ μεγάλη υπομονή και επιμονή από το υπουργείο Υποδομών ξέμπλεξαν, «έτσι ώστε να είμαστε σήμερα στο ευχάριστο σημείο να έχουμε μετακινηθεί από τις μακέτες και τα σχέδια στις παραδόσεις έργων τα οποία αλλάζουν τις ζωές των Ελλήνων πολιτών σε όλη την ελληνική επικράτεια».
Ο πρωθυπουργός έκανε ιδιαίτερη αναφορά και στο άλλο σημαντικό έργο στη Δυτική Ελλάδα, τον οδικό άξονα Πάτρα-Πύργος, που, όπως είπε, ήταν κολλημένο «όχι απλά στα γρανάζια της γραφειοκρατίας, αλλά είχε υποταγεί στις ορέξεις της διαπλοκής της προηγούμενης κυβέρνησης».
«Εγινε πολύ μεγάλη προσπάθεια για να μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε τις σχετικές ευρωπαϊκές εγκρίσεις, ώστε το έργο αυτό να προχωρήσει. Και χωρίς να θέλουμε να ευλογήσουμε τα γένια μας, εάν η ελληνική κυβέρνηση δεν είχε καταφέρει να κερδίσει, συνολικά, ευρωπαϊκή αξιοπιστία στις Βρυξέλλες, είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν το έργο Πάτρα -Πύργος θα ξεκινούσε», υπογράμμισε, προσθέτοντας όμως ότι ξεκίνησε «με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, και σε λιγότερο από 36 μήνες επιτέλους το έργο αυτό θα έχει ολοκληρωθεί».
Για την Κρήτη
Ο κ. Μητσοτάκης επανέλαβε εξάλλου και το προσωπικό του ενδιαφέρον για ένα ακόμη εμβληματικό έργο, τον Βόρειο Οδικό Αξονα της Κρήτης, όπου «θα έχουμε ενεργό εργοτάξιο πριν το τέλος του έτους», όπως είπε. «Θα γίνει και αυτός ο δρόμος εντός των επόμενων ετών πραγματικότητα, ώστε να μπορέσουμε επιτέλους να συμπληρώσουμε το “πάνελ” των μεγάλων οδικών αρτηριών, που θα κάνουν τη χώρα μας μία σύγχρονη, ανταγωνιστική ευρωπαϊκή χώρα», πρόσθεσε.
Η Παράκαμψη Αμφιλοχίας έχει μήκος 17 χιλιόμετρα και συνδέει τον οδικό άξονα Aκτιο – Αμβρακία με την Ιόνια Οδό, αναβαθμίζοντας ουσιαστικά την οδική ασφάλεια και αποσυμφορώντας την Αμφιλοχία, η οποία έως σήμερα επιβαρύνεται από την κίνηση οχημάτων προς τα νησιά του Ιονίου, ειδικά τους θερινούς μήνες.
Εκτός από τα οφέλη για την πόλη της Αμφιλοχίας και τα οικονομικά οφέλη για την περιοχή, ο κ. Μητσοτάκης στάθηκε και στη διάσταση της οδικής ασφάλειας που η κυβέρνηση «έχει προτάξει ως κεντρικό πυλώνα της πολιτικής της» και σημείωσε ότι «αυτός ο δρόμος είναι βέβαιο ότι θα μειώσει σημαντικά τα τροχαία ατυχήματα στην ευρύτερη περιοχή».
Σημειώνεται ότι ο άξονας Aκτιο – Αμβρακία αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2023.
Ειδήσεις σήμερα
Καύσωνας: Στο «κόκκινο» ο υδράργυρος και ο κίνδυνος για φωτιές – Με 40αρια το τριήμερο
Αυστηρότερες ποινές ζητούν γονείς δολοφονημένων παιδιών – Τι λένε στον «Ε.Τ.»
Φωτιά στην Πεντέλη: Τα τρία σενάρια για τον εμπρηστή στα Σπάτα