Αυτό συμβαίνει και διότι γιατί το υπουργείο Οικονομικών δεν θα διασταυρώσει τις λίστες των ασφαλισμένων και ανασφάλιστων οχημάτων, μέχρι να διορθωθούν τα λάθη στην βάση δεδομένων.
Πηγές της ΑΑΔΕ έλεγαν ότι, «καμία νέα διασταύρωση, χωρίς διαβεβαίωση ότι τα στοιχεία είναι σωστά», με φόντο το απόλυτο αλαλούμ στις αρχές Ιουνίου, οπότε λόγω της προβληματικής «επικοινωνίας» μεταξύ των συναρμόδιων υπουργείων, χιλιάδες φορολογούμενοι χρεώθηκαν με παράβολα, για οχήματα που είτε έχουν κλαπεί είτε έχουν αποσυρθεί είτε έχουν μεταβιβαστεί,
Χαρακτηριστική- και σίγουρα όχι μοναδική- είναι η περίπτωση πολίτη, ο οποίος αν και είχε πουλήσει το αυτοκίνητο του από το 1985, κλήθηκε να πληρώσει παράβολο 250 ευρώ και να το ασφαλίσει.
Έρχονται εκατομμύρια ευρώ: Ο «χάρτης» των πληρωμών από τον e-ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ - Ποιοι οι δικαιούχοι
Μια νέα άμεση προσπάθεια εντοπισμού των ανασφάλιστων οχημάτων «σκοντάφτει» επίσης στο ότι τα νέα παράβολα δεν έχουν φτάσει ακόμα στη Βουλή.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι σε ένα νομοσχέδιο- σκούπα του υπουργείου Οικονομικών θα έρθει και η επίμαχη διάταξη, με τα κλιμακωτά παράβολα:
100 ευρώ για δίκυκλα ως 250 κ.ε.
150 ευρώ για τα υπόλοιπα δίκυκλα
200 ευρώ για Ι.Χ. ως 1.000 κ.ε.
250 ευρώ για τα μεγαλύτερα Ι.Χ.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου, Γιάννη Χατζηθεοδοσίου: στις αρχές του έτους ο στόλος των ασφαλισμένων οχημάτων ανερχόταν σε 5.609.211, στις 31 Μαΐου είχε φτάσει σε 5.755.340, στο τέλος Ιουνίου σε 6.019.166 και στις 14 Ιουλίου σε 6.200.000, κάτι που σημαίνει ότι από την πρώτη διασταύρωση έτρεξαν για να ασφαλιστούν 444.660 οχήματα.
Πόσα εκτιμάται ότι παραμένουν ανασφάλιστα; Περίπου 400.000, κυρίως δίκυκλα. Υπενθυμίζεται ότι πέρα από τα όσα ψηφίσει το υπουργείο Οικονομικών για τα παράβολα, στην περίπτωση επιτόπιου ελέγχου από την Αστυνομία, προβλέπεται πρόστιμο 500 ευρώ για τα αυτοκίνητα και 250 ευρώ για μοτοσικλέτες. Επιπλέον, αφαίρεση της άδειας οδήγησης και των πινακίδων για 6 μήνες, ενώ αν το όχημα έχει εμπλακεί σε ατύχημα η αφαίρεση φτάνει στα 2 χρόνια.
Πηγή: Ant1news.gr