Μαζί με τα αδέλφια του Λουτσιάνο και Τζιλμπέρτο και την αδελφή του Τζουλιάνα, ο Κάρλο Μπένετον ίδρυσε την εταιρία το 1965 στο Ποντζάνο Βένετο, ένα χωριό της βορειοανατολικής Ιταλίας, η οποία επικεντρώθηκε αρχικά στο μαλλί.
Η ιδέα προήλθε από τον Λουτσιάνο, τον μεγαλύτερο αδελφό της οικογένειας, και γρήγορα τα μικρά πουλόβερ από μαλακό μαλλί σε διάφορα χρώματα άρχισαν να γίνονται ανάρπαστα στην αγορά.
Η επιτυχία των “United Colors of Benetton” ολοένα και μεγάλωνε, μέχρι που έγινε παγκόσμια μεταξύ 1982 και 2000 με τις τολμηρές διαφημιστικές εκστρατείες του φωτογράφου Ολιβιέρο Τοσκάνι, όπως αυτή που έδειχνε μια μαύρη γυναίκα να θηλάζει ένα λευκό παιδί.
Ωστόσο, από την αρχή της δεκαετίας, η εταιρία που διαφοροποιήθηκε στον χώρο της ένδυσης, δεν σταμάτησε να παρακμάζει, γεγονός που ώθησε τον 83χρονο Λουτσιάνο Μπένετον να ξαναπάρει στα χέρια του τα ηνία της επιχείρησης το φθινόπωρο, τα οποία είχε παραδώσει το 2012.
Μαγδεμβούργο: Η Σαουδική Αραβία είχε ζητήσει την έκδοση του δράστη της πολύνεκρης επίθεσης
Τα οικονομικά αποτελέσματα της Μπένετον για το 2017 έδειξαν απώλεια 180 εκατομμυρίων ευρώ, τη μεγαλύτερη στην ιστορία της, αλλά η εταιρία ελπίζει να δει το 2019 τα πρώτα αποτελέσματα της νέας στρατηγικής της.
Ο Λουτσιάνο Μπένετον είχε εξηγήσει τον Νοέμβριο στην εφημερίδα La Repubblica ότι είναι «αβάσταχτος πόνος» να παρακολουθεί τη διάλυση της “United Colors of Benetton”. Όπως είπε, «το μεγαλύτερο αμάρτημα» ήταν ότι σχεδόν «σταμάτησε η παραγωγή των πουλόβερ».
Κάνοντας μια γενική ανασκόπηση, η εταιρία έχασε αυτό που αποτελούσε το DNA της και παράλληλα δυσκολεύτηκε να ανανεωθεί την ώρα που άλλες αλυσίδες έμπαιναν στην αγορά του “fast fashion”.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]