«Τσίπρα σ’ αγαπώ
Τσίπρα είσαι ο ένας
Εγκαίνια σε μουσαμάδες
Δεν έκανε κανένας»!
H «κομμουνιστική απειλή» στις ΗΠΑ
Αλλά δεν έφτανε αυτό: Εκανε και ένα… θαύμα: Εβγαλε «εισιτήριο» από τα τυπωμένα σε μουσαμά εκδοτήρια, το οποίο κι έδειχνε έμπλεος χαράς με τον Σπίρτζη ως χειροκροτητή, φορώντας λευκά γάντια σερβιτόρου, στο πλάι. Με το λοξό βλέμμα του, εκείνο της ακατανίκητης γοητείας του, φυσικά. Τι αξέχαστες μέρες κι αυτές. Μέσα στη μαυρίλα του ΣΥΡΙΖΑ, πόσο άφθονο γέλιο μάς πρόσφερε ο επίτιμος και νυν επιδιώκων και καταστρώνων την ολική επαναφορά του…
Οφείλει η εταιρία Αττικό Μετρό στα εγκαίνια της 30ής Νοεμβρίου να παρουσιάσει και να εκθέσει όλες τις φάσεις της πορείας του έργου. Οπότε, ελπίζω, να μην παραλείψει από πολιτική αβρότητα και τους τυπωμένους μουσαμάδες ως εκδοτήρια. Εν ανάγκη τηλεφωνώ κι εγώ στο Αλέξη, αν έχει κρατήσει «το εισιτήριο-θαύμα», ώστε να εκτεθεί σε χρυσή κορνίζα.
Γιατί ανάτρεξα στην κωμωδία που έλαβε χώρα σχεδόν πέντε χρόνια πριν; Επειδή υπάρχουν ανερυθρίαστα παπαγαλάκια που, με συνέπεια και συστηματικότητα, επιχειρούν να υποβαθμίσουν το τεράστιο έργο που επετεύχθη, με αφετηρία του Κυριάκου Μητσοτάκη στην 84η Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης: «Και αρχαία και μετρό». Τότε που ξεσηκώθηκαν οι συλλογικότητες, πρωτοστατούντων των υπαλλήλων αρχαιολόγων του ΥΠΠΟ, στηρίζοντας τη «λύση» του ΣΥΡΙΖΑ που ήταν ακοστολόγητη, χωρίς υπογεγραμμένα σχέδια, αφήνοντας εκτός τον σταθμό Βενιζέλου. Αιτία; Για να μην αποδειχθεί ότι η κατεύθυνση της Θεσσαλονίκης ήταν προς τη θάλασσα.
Τώρα, όσα εναπομείναντα και επιμένοντα παπαγαλάκια, έχοντας εκτεθεί με άρθρα τους ότι το μετρό δεν θα γινόταν ποτέ, αναμεμνησκόμενα και το θαύμα του Τσίπρα από το μεσαίο εκδοτήριο -είχαν τυπωθεί τρεις μουσαμάδες- επιμένουν ότι «δεν πάει καλά το μετρό»: Πότε φταίει «κάτι» στην ασφάλεια, πότε δεν πρόλαβε τα εισιτήρια και αναγκάζεται η εταιρία να διαθέσει δωρεάν πρόσβαση την πρώτη εβδομάδα.
Αλλά το μετρό -δεν θα έχει οδηγό και κινείται αυτόματα- βρίσκεται σε συνεχή έλεγχο ως και την παραμονή της επίσημης παράδοσής του. Οσο για τη δωρεάν μεταφορά των επιβατών τουλάχιστον για την πρώτη εβδομάδα τη θεωρώ επιβεβλημένη. Μετά από τόση υπομονή που έδειξαν… γενεές Θεσσαλονικέων, από την… πρωτοπόρα «τρύπα Κούβελα» το 1987 -διερχόταν κάτω από την Εγνατία και άφησε μια τρύπα μήκους 400 μέτρων- και τις συνεχείς αποτυχημένες απόπειρες ως τον Δεκέμβρη 2018 του ΣΥΡΙΖΑ, δεν τους αξίζει η δωρεάν πρόσβαση; Μην ανησυχούν τα παπαγαλάκια. Και γι’ αυτά δωρεάν θα είναι…