ΤΗΝ ώρα που ο Αρειος Πάγος αποφάσιζε τη μη συμμετοχή των Σπαρτιατών στις ευρωεκλογές και ενώ εκκρεμεί η απόφαση του Εκλογοδικείου για αποβολή του κόμματος από τη Βουλή, στο ναό της Δημοκρατίας συνέβη ένα ακραίο περιστατικό.
ΟΙ γροθιές και οι ύβρεις που εκτοξεύτηκαν ανάμεσα σε δύο βουλευτές, έναν ανεξάρτητο -εκλεγέντα με τους Σπαρτιάτες- και έναν της Ελληνικής Λύσης αποτελούν συμπεριφορές τύπου… Κασιδιάρη.
ΣΟΚΑΡΟΥΝ όσα έγιναν στη Βουλή; Οχι, δυστυχώς, δεν σοκάρουν. Ηταν κάτι απολύτως αναμενόμενο. Πάντοτε τα ακροδεξιά κόμματα με τη ρητορική τους σε τέτοιες συμπεριφορές οδηγούν.
ΤΟ έκανε στο πρόσφατο παρελθόν η Χρυσή Αυγή. Το κάνουν τώρα οι Σπαρτιάτες, η Ελληνική Λύση και η Νίκη. Ναι, ας μη βγάζουμε απ’ έξω το «χριστιανορθόδοξο» κόμμα του κ. Νατσιού.
ΠΡΙΝ από λίγες ημέρες υποψήφια βουλευτής της Νίκης χαστούκισε μέσα σε εκκλησία γυναίκα βουλευτή της Ν.Δ. ως αντίδραση στην υπερψήφιση του νόμου για το γάμο των ομοφύλων. Ακολούθησε η δήλωση ενός άλλου βουλευτή της Νίκης, ο οποίος επικρότησε την ενέργεια. Και, στο τέλος, βγήκε και το τερμάτισε ο ίδιος ο πρόεδρος της Νίκης, ο οποίος είπε ότι «είναι κοινωνική περιγραφή» η δήλωση του βουλευτή.
ΥΒΡΕΙΣ, ακραίοι χαρακτηρισμοί και βία. Αυτό είναι το χαρακτηριστικό της Ακροδεξιάς σε όλο τον πλανήτη. Αυτό είναι και εδώ στην Ελλάδα. Οπως ήταν τα συνθήματα «προδότες κουφάλες έρχονται κρεμάλες» και «να καεί το μπ@@@ η Βουλή», τα οποία βέβαια -για να μην ξεχνιόμαστε- ενστερνίζονταν ο ΣΥΡΙΖΑ και άλλα αριστερά κόμματα.
Η φιλοσοφία του «εγώ, πότε δέρνω», τα «νταηλίκια», οι «μαγκιές» και το «τα σπάω όλα» έρχονται από τα άκρα του πολιτικού συστήματος. Το πρόβλημα, όμως, δυστυχώς δεν λύνεται μόνο με δικαστικές αποφάσεις και απαγορεύσεις.
ΤΟ πρόβλημα, δυστυχώς, είναι βαθύτερο. Οταν ακροδεξιά κόμματα μαζεύουν το 15% των ψηφοφόρων, τότε το ζήτημα αφορά το πού βαδίζει η ελληνική κοινωνία. Κατά πόσο «πουλάει» η βία και οι ψεκασμένες συνωμοσιολογίες. Και, γι’ αυτό θα πρέπει να προβληματιστούν τα «συστημικά» κόμματα, ώστε να βρουν λύσεις στα ακανθώδη ζητήματα της χώρας και να βελτιώσουν την καθημερινότητα των πολιτών.