Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, ο ΥΠΕΘΟ σημείωσε την «ιδιαιτερότητα» του ΟΣΕ, όπως είναι σήμερα, ότι κατέχει μόνο τις σιδηροδρομικές υποδομές και το δίκτυο της Ελλάδας, ενώ το κομμάτι των μεταφορών, που έχει έσοδα, έχει περάσει στα «χέρια» της Hellenic Train, μέσω της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
«Είναι βέβαιο πως ο ΟΣΕ, που είναι ταυτισμένος με το βαθύ κράτος στην Ελλάδα, πρέπει να ακολουθήσει τον δρόμο που τράβηξαν στο παρελθόν ο ΟΤΕ, ο ΟΛΠ, η ΔΕΗ, ο ΕΦΚΑ, όπου και εκεί θυμάστε ποια χάλια υπήρχαν και ποια βελτίωση υπήρξε», σημείωσε ο υπουργός, ενώ αρμόδιες πηγές από το ΥΠΕΘΟ διευκρίνιζαν ότι δεν υπάρχει περιθώριο για μεγαλύτερη ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού, αφού είναι δεδομένο ότι με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει δεν θα υπάρξει ιδιωτικό ενδιαφέρον. Η σκέψη -σύμφωνα με τις ίδιες πηγές- είναι η αναδιάρθρωση και ο εκσυγχρονισμός, για να βελτιωθεί η λειτουργία του.
Διευκρινίζοντας και τη δήλωση του κ. Χατζηδάκη, τόνιζαν ότι σε πρώτη φάση θα μπορούσαν, για παράδειγμα, να προσληφθούν διευθυντικά στελέχη προερχόμενα από τον ιδιωτικό τομέα
Από κει και πέρα, ο κ. Χατζηδάκης τόνισε: «Από τη μια πλευρά είναι ο κρατικός ΟΣΕ, που χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός, και από την άλλη πλευρά υπάρχει η Hellenic Train, που είναι ιταλικής ιδιοκτησίας και όπου εκεί επίσης η εταιρία αυτή πρέπει να κάνει αυτά που πρέπει και αυτό θα απαιτηθεί και από την ελληνική κυβέρνηση. Με τον τρόπο αυτόν ο υπουργός άνοιξε και ένα θέμα για την αναθεώρηση της σύμβασης του Δημοσίου με τη Ηellenic Train.