Τώρα, λοιπόν, θα ξεκινήσει η αξιολόγηση των προτάσεων. Εύχοµαι να τρέξει η διαγωνιστική διαδικασία για τα Ναυπηγεία Σκαραµαγκά για να µπορέσει η Ελλάδα να εµπλακεί στη διαδικασία. Η ιδανική συνθήκη θα ήταν να έχουµε τουλάχιστον ένα ναυπηγείο που θα µπορεί να διεκπεραιώσει τις εργασίες σε εύλογο χρόνο». Σε άλλο σηµείο πρόσθεσε: «Βρισκόµαστε στο τελικό στάδιο των διαπραγµατεύσεων µε τους ξένους οίκους των χωρών που έχουν υποβάλει προτάσεις, ώστε σε συγκεκριµένο ποσοστό να υπάρχει συµµετοχή της εγχώριας βιοµηχανίας, και δεν αναφέροµαι µόνο στα ναυπηγεία.
Η ναυπήγηση µιας φρεγάτας -το σκληρό σκαρί- ανέρχεται σε 60-70 εκατ. ευρώ, ενώ ο συνολικός εξοπλισµός -ηλεκτρονικός, οπλικός κ.λπ.- ανεβάζει το κόστος στο 1 δισ. ευρώ. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, τα περιθώρια υποεργολαβιών από εγχώριες εταιρίες».
Υπενθυµίζεται πως οι επτά «µνηστήρες» για το πρόγραµµα των νέων φρεγατών του Π.Ν. είναι: Η γαλλική FDI, η γερµανική A300, η ολλανδική SIGMA 11515HN, η ιταλική FREMM-IT, η αµερικανική LCS, η βρετανική ArrowHead 140, η ισπανική F-110, ενώ υπάρχουν πληροφορίες για µία ακόµη προσφορά από τα Ναυπηγεία Gibs & Cox για ένα σκάφος βασισµένο στο Arleigh Burke.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής
Ακολούθησε το eleftherostypos.gr στο Google News και μάθε πρώτος όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr