Ειδικότερα, η εξαγορά ολοκληρώθηκε έναντι αντιτίμου που αντιστοιχεί σε αξία επιχείρησης 200 εκατ. ευρώ, χωρίς να λαμβάνονται υπ’ όψιν ο δανεισμός, τα ταμειακά διαθέσιμα της εταιρίας και εξαιρουμένων των μισθώσεων κατά το IFRS 16.
Ευρύ δίκτυο
Πλέον, ο Ομιλος ΔΕΗ έχει στο δυναμικό του ένα αγαπημένο brand και ένα ευρύ δίκτυο 97 φυσικών καταστημάτων σε Ελλάδα και Κύπρο, εκ των οποίων τα 27 megastores. Πέραν των φυσικών καταστημάτων, απέκτησε και ένα ολοκληρωμένο πανελλαδικό δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας με δικές του αποθήκες, ιδιόκτητο στόλο οχημάτων και ένα μεγάλο δίκτυο συνεργατών για εγκαταστάσεις συσκευών. Επίσης, κατέχει πλέον και ένα πολυκαναλικό (omni channel) δίκτυο πωλήσεων, που, εκτός από τα φυσικά καταστήματα, περιλαμβάνει call center και ένα επιτυχημένο e-shop (kotsovolos.gr).
ΔΕΗ: Ισχυρά αποτελέσματα με προσαρμοσμένο EBITDA στα €1,35 δισ. για το εννεάμηνο
Οπως αναφέρει η εταιρία, στην εποχή του νέου εξηλεκτρισμού, η εξαγορά της Κωτσόβολος δίνει τη δυνατότητα στη ΔΕΗ να οικοδομήσει άμεσα μια νέα σχέση με τους πελάτες της, μέσω ενός υφιστάμενου και ισχυρού δικτύου καταστημάτων και logistics, αξιοποιώντας παράλληλα ένα κορυφαίο brand για προϊόντα γύρω από το σπίτι.
Στόχος
«Στόχος μας στον Ομιλο ΔΕΗ είναι να είμαστε η πρώτη επιλογή των πελατών όχι από συνήθεια, αλλά επειδή είμαστε η πιο σύγχρονη και πιο φιλική στο περιβάλλον και στους καταναλωτές εταιρία. Ενας ολοκληρωμένος, πελατοκεντρικός πάροχος προϊόντων και υπηρεσιών σε ψηφιακό και φυσικό επίπεδο. Η ένταξη της Κωτσόβολος στο group, ως μέρος του επενδυτικού μας πλάνου ύψους 9 δισ. €, μας φέρνει γρηγορότερα πολύ πιο κοντά στο στόχο μας. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους όσοι εργάστηκαν σκληρά το προηγούμενο διάστημα για την ολοκλήρωση της εξαγοράς. Σήμερα ξεκινάει μια νέα σχέση με τους πελάτες μας, με φιλοδοξία να τους βοηθήσουμε να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα οφέλη του πράσινου ενεργειακού μέλλοντος και τις δυνατότητες που δημιουργεί η εποχή του νέου εξηλεκτρισμού», σημείωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης.
Οραμα της ΔΕΗ είναι να επιλέγεται ως ο καλύτερος προορισμός για υπηρεσίες που σχετίζονται με την ενέργεια. Το business plan της, μετά και την είσοδο στην αγορά της Ρουμανίας, είναι βασισμένο σε μία ολιστική προσέγγιση γύρω από την πράσινη μετάβαση και το τρίπτυχο καθαρή παράγωγή ενέργειας, σύγχρονα δίκτυα και πελατοκεντρική φιλοσοφία.