Μετά την επιτυχία των μοναδικών ελληνικών αναψυκτικών με στέβια, Green Cola, οι δύο επιχειρηματίες επεκτείνουν τη δραστηριότητά τους και στον κλάδο των premium craft cocktails ανακοινώνοντας πριν από λίγες ημέρες την κοινή τους εταιρία, The Craft Spirits Co. Ετσι, μέσα στις επόμενες μέρες θα λανσάρουν στην εγχώρια αγορά τα The Locals.
Τα The Locals, τα πρώτα ελληνικά κοκτέιλ, παράγονται στην Κηφισιά, στο ιστορικό εργοστάσιο του Μεταξά. Τις συνταγές των The Locals έχει επιμεληθεί ο Αρης Χατζηαντωνίου, δημιουργός της λίστας cocktails των MoMix bar. Η διανομή τους θα ξεκινήσει τόσο στο οργανωμένο λιανεμπόριο όσο και στη μικρή λιανική (περίπτερα, μίνι μάρκετ κ.λπ.).
Στόχος της νέας εταιρίας είναι να προσελκύσει, κυρίως, τους νέους, οι οποίοι επιλέγουν να πιουν το ποτό τους στη βόλτα τους σε εξωτερικό χώρο, στην παραλία ή στο σπίτι τους, χωρίς να πάνε σε ένα bar ή να τα παρασκευάσουν οι ίδιοι. Αλλωστε, κατά τη διάρκεια της πανδημίας η κατανάλωση αλκοόλ στο σπίτι εκτοξεύθηκε. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Nielsen IQ που δημοσιεύθηκε, οι Ελληνες το 2021 αγόρασαν από τα σούπερ μάρκετ 18,4% περισσότερη βότκα από το 2020, 16,5% περισσότερο ρούμι και 13,3% περισσότερο ουίσκι.
Σε πρώτη φάση, τα The Locals θα κυκλοφορήσουν στην ελληνική αγορά σε τέσσερις συνταγές, με 7% αλκοόλ, φυσικά αρώματα, χωρίς ζάχαρη και θα διατίθενται σε single serve cans των 250 ml, ενώ, σύμφωνα με πληροφορίες, η τιμή τους θα κυμαίνεται στα 3 ευρώ. Ετσι, σε πρώτη φάση θα κυκλοφορήσουν στην αγορά οι εξής γεύσεις:
- Silent Muse, με βάση το τζιν, συνδυασμένο με άρωμα αγγουριού και εκχύλισμα yuzu.
- Pornstar Martini, με φυσικά αρώματα φρούτων του πάθους σε συνδυασμό με υψηλής ποιότητας βότκα και λάιμ.
- Madras, μίγμα από υψηλής ποιότητας βότκα, φυσικά αρώματα κράνμπερι και νότες πορτοκαλιού.
- Pom Royal, εκλεκτή βότκα αναμεμιγμένη με γεύση ροδιού και εκχύλισμα τζίντζερ.
«Νέα δυναμική κατηγορία»
«Μελετώντας τις τάσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, διαπιστώσαμε ότι οι καταναλωτές επιλέγουν διαφορετικά αλκοολούχα προϊόντα από αυτά που προτιμούσαν λίγα χρόνια πριν. Τα συσκευασμένα cocktails αποτελούν τη νέα δυναμική κατηγορία παγκοσμίως και προβλέπεται να αυξηθούν με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης τα επόμενα 5 χρόνια», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Βενιέρης. Τόνισε δε ότι είδαν πως υπάρχει ένα μεγάλο κενό στην ελληνική αγορά του αλκοόλ και, έτσι, πήραν την απόφαση να δημιουργήσουν κάτι καινοτόμο: Αυθεντικά, χειροποίητα κοκτέιλ σε can, με premium συστατικά που μπορεί να απολαύσει ο καταναλωτής στο σπίτι του ή σε έναν εξωτερικό χώρο.
Από την πλευρά του, ο Γιάννης Χήτος επισήμανε ότι «ύστερα από 2 χρόνια έρευνας, δημιουργήσαμε το δικό μας ελληνικό brand και παράγουμε τα νέα προϊόντα στην Ελλάδα, με αυθεντικές συνταγές από local bartenders, που ταιριάζουν απόλυτα με τις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών. Πρακτικά, δημιουργήσαμε μία νέα κατηγορία στα αλκοολούχα ποτά, μοναδική ως προς την ευκολία κατανάλωσης σε πολλαπλές περιστάσεις και ταυτόχρονα σε προσιτή τιμή. Η ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς είναι δεδομένη και η τοποθέτησή μας από την πρώτη στιγμή μάς φέρνει σίγουρα ένα βήμα μπροστά».
Το λανσάρισμα των πρώτων ελληνικών craft coctails στην αγορά προλαβαίνει την Coca-Cola, η οποία πριν από λίγες ημέρες ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Constellation Brands για τη δημιουργία αλκοολούχων κοκτέιλ με την επωνυμία Fresca Soda στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Πάντως, σε πρώτη φάση τα The Locals θα κυκλοφορήσουν πρώτα στην ελληνική αγορά και ανάλογα με την ανταπόκριση του κοινού θα αποφασιστεί πόσο γρήγορα θα εξαχθούν και στο εξωτερικό.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr