Κύκλοι πάντως της Fraport με δήλωσή τους στον «Ε.Τ.» διέψευδαν δημοσίευμα κυριακάτικης εφημερίδας περί αποχώρησής της από το διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ (η παράδοση αναμένεται μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου) σημειώνοντας χαρακτηριστικά: «Εδώ έχουμε προχωρήσει σχεδόν σε 400 προσλήψεις».
Υπογραμμίζεται ότι η αναβάθμιση και επέκταση του διαδρόμου 10-28 αποτελεί προαπαιτούμενο προκειμένου το αεροδρόμιο Μακεδονία να μπορεί να δεχτεί διηπειρωτικές πτήσεις, καθώς το μήκος του θα αυξηθεί κατά 1.000 μέτρα, σε 3,4 χλμ. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του περασμένου Φεβρουαρίου οι εργασίες θα ολοκληρώνονταν την άνοιξη του 2017. Ωστόσο, τον περασμένο Μάιο το υπουργείο Υποδομών αποφάσισε την παράταση της ολοκλήρωσης των εργασιών για το τέλος του 2017.
Ο διάδρομος 10-28 είναι ένα δύσκολο τεχνικά έργο, καθώς το μεγαλύτερο μέρος της επέκτασης θα γίνει στη θάλασσα. Οι καθιζήσεις στα μεγάλα βάθη είναι αυτές που αυξάνουν το βαθμό δυσκολίας του έργου, που έχει προϋπολογισμό της τάξης των 246 εκατ. ευρώ.
Στο στόχαστρο εικονικές εταιρίες οδικών μεταφορών μετά από ελέγχους της Επιθεώρησης Eργασίας
Το έτερο έργο αφορά τις εργασίες αναβάθμισης του υπάρχοντος διαδρόμου προσ-απογειώσεων, προϋπολογισμού 38,7 εκατ. ευρώ.
Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας μέχρι πρότινος επέμενε στην άμεση έναρξη των εργασιών και πρότεινε -κατά τη διάρκεια των εργασιών- να χρησιμοποιείται ως κύριος διάδρομος απο-προσγείωσης ο βοηθητικός διάδρομος όπου τροχοδρομούν τα αεροσκάφη από τον κύριο διάδρομο μέχρι το χώρο στάθμευσης.
ΧΑΡΗΣ ΝΤΙΓΡΙΝΤΑΚΗΣ
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου