Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, πρώτο έκοψε το νήμα της τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό το ριάλιτι μόδας με μέσο όρο 25,9% και με υψηλότερο τέταρτο 31%. Ακολούθησε η σειρά του ΑΝΤ1 με 22,1%, οι «8 Λέξεις» και η «Αγγελική» με 11,4% και 11,1%, αντίστοιχα.
Μοναδικές προσφορές με τον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής, 24 Νοεμβρίου
Στο σύνολο, η κατάταξη αντιστράφηκε καθώς οι «Μέλισσες» συγκέντρωσαν 23,6%. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε το σίριαλ του ΣΚΑΪ με 17,9%, ενώ ακολούθησε το «GNTM» με 17,3% και η «Αγγελική» με 12,7%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr