Η εκπομπή συγκέντρωσε 21,9% στο δυναμικό κοινό και 19% στο σύνολο, ενώ η πρώτη επίσημη της Ηλιάνας Παπαγεωργίου με το «Pop up» 11,8% και 9,4%, αντίστοιχα. Το «Ρουκ Ζουκ» του ΑΝΤ1 έκανε 14,5% και 15,2%, ενώ η σταθερή αξία του «Shopping Star» 18,4% και 17,7%.
Όπως αποδεικνύεται, η Βίκυ Καγιά με την εκπομπή μόδας είναι η μόνη που ζορίζει και βάζει εμπόδια στον ταλαντούχο Νίκο, στη μεσημεριανή ζώνη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr