Ουδείς από όσους ρυθμίζουν τη δημόσια ατζέντα δεν ασχολείται με το γεγονός ότι η συμφορά των Τεμπών είναι η οδυνηρή κατάληξη της εγκληματικής μαύρης τρύπας ενός Οργανισμού, που εδώ και δεκαετίες λειτουργεί ως εθνικό τέρας που καταβροχθίζει δισεκατομμύρια με άλλοθι την αναβάθμιση που ουδέποτε αφέθηκε να γίνει. Και είναι γνωστό ότι ο πολυπόθητος εκσυγχρονισμός του ΟΣΕ σκόνταφτε πάντα σε πολύ ισχυρά, τσιμεντένια τείχη. Οσοι ξένοι οργανισμοί και αν αποπειράθηκαν να εισέλθουν, όσα συμβόλαια με κονσόρτσιουμ διεθνών εταιριών μέσων σταθερής τροχιάς και αν έχουν υπογραφεί.
Τυφλή και κωφή Δικαιοσύνη;
Διαχρονικά και με όλες τις κυβερνήσεις που θεωρητικά είχαν μεγάλα σχέδια για τον ΟΣΕ, το σιδηροδρομικό δίκτυο και την ασφαλή διασύνδεση με άλλες χώρες, κάθε προσπάθεια ακυρωνόταν από έναν μυστηριώδη μηχανισμό, που για όσους γνωρίζουν έχει συγκεκριμένο χάρτη λειτουργίας και μεγάλο πλήθος εμπλεκομένων, εντός και εκτός του ΟΣΕ, εντός και εκτός νομιμότητας. Είναι αλήθεια, εδώ και πολλά χρόνια -χωρίς όμως να έχει αποδειχτεί επισήμως-, ότι κάποια από τα εμπορικά δρομολόγια του ΟΣΕ θα έπρεπε να κάνουν τέρμα όχι σε κανονικές αποβάθρες, αλλά ακριβώς έξω από την πόρτα της Εισαγγελίας. Οι υπόνοιες και οι πληροφορίες για διασυνδέσεις με ισχυρά πλοκάμια λαθρεμπορίου του ελληνικού και του διαβαλκανικού οργανωμένου εγκλήματος είναι πάμπολλες.
Ο πρωθυπουργός είπε, μεταξύ άλλων, ότι αν προκύψουν ευθύνες για τη Hellenic Train, θα πρέπει να πληρώσει ποινικά και πολιτικά. Ακούστηκε σαν προαναγγελία. Η ίδια η εταιρία ανακοίνωσε χθες ό,τι είχε ανακοινώσει και μετά την τραγωδία. Είναι αλήθεια ότι η έρευνα και όλη υπόθεση της τραγωδίας μπήκε σε άλλες ράγες…