ΣΤΗΝ πραγματικότητα το πρόβλημα είναι πως οι υπηρεσίες του κράτους δεν γνώριζαν τίποτα για την κατάθεση και κατοχύρωση του σήματος στον αρμόδιο ευρωπαϊκό οργανισμό. Και αφού δεν είχε ασχοληθεί κανείς από τους υπηρεσιακούς, ώστε κατ’ αρχάς να ενημερώσει τους αρμόδιους υπουργούς, τότε προφανώς και όταν ολοκληρωθεί αυτή η περιβόητη… ΕΔΕ, να περιμένουμε πως θα «πέσουν κεφάλια».
ΕΚΘΕΤΟΙ, βέβαια, είναι και οι Ευρωπαίοι. Γιατί υποθέτω πως αν, ερχόταν η Ρωσία με κάτι αντίστοιχο που θα ενοχλούσε την Πολωνία ή τη Φινλανδία με τις οποίες συνορεύει, τότε όχι μόνο θα το έψαχναν, αλλά προφανώς και θα το απέρριπταν.
ΑΠΟ εδώ και πέρα δουλειά θα πιάσουν οι νομικοί και η κυβέρνηση θα αποφασίσει το πώς και το πότε θα προσβάλει την απόφαση για την κατοχύρωση του «Turkaegean» στις αρμόδιες ευρωπαϊκές Αρχές.
1.000 μέρες βαρβαρότητας
ΒΕΒΑΙΑ, ακόμα κι αν «πέσει» η κατοχύρωση του σήματος «Turkaegean» στην Ε.Ε., αυτό προφανώς και δεν θα εμποδίσει την Τουρκία να το χρησιμοποιεί στις διαδικτυακές τουριστικές καμπάνιες.
ΤΩΡΑ, όσον αφορά στην υπεραντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ, καλό θα ήταν να αποφασίσουν τι ακριβώς ισχύει. Υπάρχουν ή όχι θαλάσσια σύνορα, όπως έλεγε πριν από λίγα χρόνια ο Αλέξης Τσίπρας; «Θα το ρισκάρουν» με την Τουρκία, χωρίς να εκσυγχρονίσουν τους εξοπλισμούς, όπως δήλωνε ο Γιάννης Μπαλάφας; Αφού ξεκαθαρίσουν τι ακριβώς υποστηρίζουν, τότε ας το πουν και στους πολίτες. Και, βέβαια, η αποκάλυψη πως τουρκική εταιρία είχε κατοχυρώσει στον ίδιο ευρωπαϊκό οργανισμό το σήμα «Aegean» από το 2018, εκθέτει ανεπανόρθωτα τον κ. Τσίπρα και τους συντρόφους του που τότε κυβερνούσαν.
ΥΠΑΡΧΕΙ, όμως, και κάτι ακόμα. Η καμπάνια της Τουρκίας περιέχει και κάτι θετικό για τη χώρα μας. Δεν αναφέρεται σε «TurkSea», δηλαδή σε «τουρκική θάλασσα», αλλά αναγνωρίζει τον αυθεντικό και επακριβή ελληνικό γεωγραφικό όρο. Γιατί, στην πραγματικότητα, κάποιος τουρίστας που βρίσκεται σε μια παραλία της Μικράς Ασίας, κάνει το μπάνιο του στην τουρκική ακτή του Αιγαίου. Οπως όταν πηγαίνουμε στη Νότια Κρήτη και κάνουμε μπάνιο στις ελληνικές ακτές του Λιβυκού Πελάγους.