Αγωνία που έχουν στον ΣΥΡΙΖΑ! Κάθε μέρα κι ένα συριζαϊκό site -από αυτά που, άμα τα ψάξεις στο Google Analytics, απορείς πώς συντηρούνται με τόση πενιχρή επισκεψιμότητα-αναφέρεται σε «καλά πληροφορημένες πηγές ή σε δικές του μετρήσεις μέσω τηλεφώνου- χωρίς δημοσιοποιημένη την ταυτότητα της έρευνας- όπου καταποντίζεται η Νέα Δημοκρατία. Αλλά επειδή αυτά τα οποία γράφουν είναι «παρηγοριά στον άρρωστο, ώσπου να βγει η ψυχή του» την 21η Μαΐου, βρήκαν νέο μέθοδο: μετρούν ανά εκλογική περιφέρεια και γενικεύουν τα συμπεράσματα τα οποία, όλως τυχαίως, δείχνουν τη διαφορά ανάμεσα στη Νέα Δημοκρατία και στον ΣΥΡΙΖΑ ακριβώς πάνω στο όριο του στατιστικού λάθους.
Την πρώτη εβδομάδα μετά την τραγωδία στα Τέμπη, οι πολίτες, δικαίως σοκαρισμένοι, θέλοντας να εκδηλώσουν την οργή τους, έδιναν τιμωρητικές απαντήσεις στα ερωτήματα των δημοσκόπων. Κι αυτό επιστημονικά εκλαμβάνεται ως απολύτως φυσιολογική αγωγή όχι μόνο γιατί δεν μεσολαβεί ανάμεσα στο γεγονός και στη μέτρηση ο αναγκαίος χρόνος ώστε τα συναισθήματα να δώσουν το χώρο που απαιτεί η λογική επεξεργασία ενός τραγικού γεγονότος, αλλά κι επειδή δεν συγκροτείται αμέσως η αναγκαία πληροφόρηση, ώστε να επιμεριστούν οι ευθύνες. Στην τραγωδία των Τεμπών, ήταν φυσικό, τις πρώτες μέρες, να στραφεί ένα μέρος της κοινής γνώμης κατά της κυβέρνησης, αποδίδοντάς της την αποκλειστική πολιτική ευθύνη.
Τις επόμενες μέρες ήρθε στην επιφάνεια το μεγαλείο του βαθέος κράτους ΟΣΕ, όπου συνδικαλιστές εμφανίζονται ως κομματικοί προστάτες υπαλλήλων, όπου ο ανίδεος, άπειρος και ευήθης σταθμάρχης έκανε τη νυχτερινή βάρδια των άλλων -των έμπειρων- που ήθελαν να περάσουν το τριήμερό τους με τις οικογένειές τους, ενώ εκείνος ήθελε να προσθέσει τίτλο για μεγαλύτερη σύνταξη, όπου πολιτευτές κανόνιζαν να εκδοθούν συγχωροχάρτια γιατρών, όπου με το blanco άλλαξαν τις ώρες παρουσίας εκείνων που έπρεπε να βρίσκονται στην ίδια βάρδια, όπου θέμα σοβαρής συζήτησης -η οποία καταγραφόταν από το σύστημα!- αποτελούσαν τα «γκομενικά» και οι επιδόσεις τους στο sex, αλλά και τα σουβλάκια που έψαχνε ο τρίτος. Το επιστέγασμα ήταν ότι προχθές αποκαλύφθηκε πως 80 μηχανοδηγοί και 60 προϊστάμενοι αμαξοστοιχιών βρίσκονται με ληγμένα τα πρόσθετα πιστοποιητικά ασφαλούς διέλευσης από τα τούνελ! Ενώ η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων -η οποία και συριζοκρατείται- εμφανίζεται ως Πόντιος Πιλάτος, όχι μόνον δεν έλεγξε τα πιστοποιητικά των μηχανοδηγών, αλλά επέτρεψε σε άτομα ηλικίας κάτω των 22 ετών να λάβουν μέρος στις εξετάσεις για τη χορήγηση νέων αδειών μηχανοδήγησης. Χαίρε, χάος κομματικό.
Συμπέρασμα: Οι πολίτες σήμερα απαιτούν να ξηλωθεί όλο το σιδηροδρομικό βαθύ «σύστημα» και να δομηθεί από την αρχή. Κι επειδή ξέρουν ότι μόνο ο Κυριάκος Μητσοτάκης μπορεί να το κάνει αυτό, με εχέγγυα τη διαχείριση των αλλεπάλληλων κρίσεων επί της διακυβέρνησής του, οι μετρήσεις δείχνουν τη Νέα Δημοκρατία όχι μόνο να κρατά σταθερά την πρώτη θέση, αλλά και να επανακάμπτει. Οσονούπω, οι επίσημες μετρήσεις θα διαψεύσουν τις «καλά πληροφορημένες πηγές» του ΣΥΡΙΖΑ.