Γράφει η Άννα Παναγιωταρέα
Ελεγε ο πρόεδρος «θα καταργήσω τον ΕΝΦΙΑ, μόλις αναλάβω»; Η δήλωσή του ανανεωνόταν ολόκληρη την προεκλογική περίοδο. Είπε ο πρόεδρος «θα σκίσω τα Μνημόνια»; «Το σκίσιμό» τους επαναλαμβανόταν όλη την προεκλογική περίοδο. Οπως και «ο πρώτος μισθός», «η πρόσληψη των κυριών με τα ροζ γάντια», θα παίρναμε «φτηνή βενζίνη» από τον φίλτατο Μαδούρο και, τέλος πάντων, όλες οι μπαρούφες τους δημοσιεύονταν «αμάσητα» στα ΜΜΕ.
Και σωστά! Αποτελούσαν «ειδήσεις» που προέρχονταν από κόμμα στο κατώφλι της εξουσίας. Αλλο αν οικονομολόγοι -εν οις, ο ΓιάΝης με ένα νι- σχολίαζαν ότι ήταν της πλάκας. Ο μοναδικός Διονύσης Σαββόπουλος είχε προφητεύσει:
«Τα νέα που μας έφερε ήταν όλα μια ψευτιά
μα ακούγονταν ευχάριστα στ’ αυτί μας
γιατί έμοιαζε μ’ αλήθεια η κάθε του ψευτιά
κι ακούγοντάς τον ησύχαζε η ψυχή μας»…
Από το 2016 μετριάστηκε η προβολή των ΘΑ Τσίπρα. Μαζεύτηκε το δόγμα: «Δώστε στο παιδί μιαν ευκαιρία». Του δόθηκαν τρεις, που κάθε μία πλησίαζε την Ελλάδα όλο και πιο κοντά στον γκρεμό. Πόσα ΜΜΕ κατήγγειλαν τη μεγάλη πολιτική απάτη; Ελάχιστες. Εμείς μία από αυτές.
Αλλά ο πρόεδρος ήξερε ότι τα ψέματά του είχαν κοντά ποδάρια, οπότε αποφάσισε να έχει «δικά του» ΜΜΕ. Δεν τον ικανοποιούσαν οι εκπομπάρχες στην ΕΡΤ, ούτε τα δελτία ειδήσεων-Κουμουνδούρου, διότι η αναξιοπιστία τους είχε παγιωθεί. Εκανε, λοιπόν, έφοδο κατάληψης του Συγκροτήματος Λαμπράκη, χαϊδεύοντας τη γάτα των Ιμαλαΐων. Αντιστάθηκαν σθεναρά οι συνάδελφοι. Να τα λέμε κι αυτά!
H Οξφόρδη και το σύνδρομο της Κίνας
Καμία κυβέρνηση από Μεταπολιτεύσεως δεν τόλμησε να στήσει «δικά της μαγαζιά» στα ΜΜΕ. Οι άδειες των καναλιών του Παππά ήταν το φιάσκο που τον στέλνει στο Ειδικό Δικαστήριο. Γνωρίζουμε, φυσικά, όλοι τον ηθικό αυτουργό. Ο ΣΥΡΙΖΑ τώρα καταγγέλλει τα ΜΜΕ για μη προβολή του «έργου» του. «Εργο» η αμετροέπεια, η στρέβλωση, οι ύβρεις, η στάση εναντίον των εθνικών συμφερόντων; Σε αυτά κάλυψη μόνον από τα ΦΕΚ του….
Ούτε με τις δημοσκοπήσεις ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν ποτέ ευχαριστημένος. Ισως, για εταιρίες που δεν ανήκουν στο Ελληνικό και Ευρωπαϊκό Σύλλογο Εταιρειών Ερευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ) και στον Παγκόσμιο Σύλλογο Εταιρειών Δημοσκοπήσεων (WAPOR), υπάρχει αμφισβήτηση στην ανάλυση των ευρημάτων τους. Γνώστης ο Βερναρδάκης. Αλλά επί μία σχεδόν επταετία ο Μητσοτάκης έρχεται πρώτος σε όλες τις μετρήσεις. Οπως και η Ν.Δ. Ο Τσίπρας έρχεται μακράν δεύτερος, όπως και ο ΣΥΡΙΖΑ, που εμφανίζει μεσοσταθμική διαφορά, από τη Ν.Δ., πέραν των 12 μονάδων.
Χάρη στην ευδαίμονα αμνησία του ΣΥΡΙΖΑ, οδηγείται ο πρόεδρός του σε αναμέτρηση με τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Είναι μια ακόμη προαναγγελθείσα βέβαια ήττα του!
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr