Γράφει η Δέσποινα Κονταράκη*
Ετσι, με μια πρόταση «εξαφάνισε» από προσώπου Γης τις αυτοκινητοβιομηχανίες πολυτελών σπορ αυτοκινήτων και παράλληλα καθάρισε και με τις παραβάσεις που αφορούν το όριο ταχύτητας. Κανένα πρόβλημα γιατί ο συγκεκριμένος άνθρωπος εκπροσωπεί μόνο τον εαυτό του και ο δημοσιογράφος πέρασε γρήγορα στον επόμενο ακροατή. Με τον υφυπουργό Μεταφορών τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά γιατί εκπροσωπεί την κυβέρνηση και μέχρι να έρθει η επόμενη θα πρέπει να συμβιβαστούμε με αυτήν.
Πρότεινε λοιπόν ο κύριος Νίκος Μαυραγάνης ο ΚΟΚ να τιμωρεί με ταξικό πρόσημο. «Είναι προφανές ότι άνθρωποι άνεργοι ή με πολύ χαμηλό εισόδημα θα μπορούσαν να συνετιστούν με ένα πρόστιμο 20, 30, 50 ευρώ. Τα ίδια ακριβώς ποσά για κάποιον με εισόδημα άνω των 100.000 ευρώ είναι ασήμαντα… Ολοι πρέπει να συνετίζονται από τα πρόστιμα, αυτός είναι ο σκοπός τους, αλλά και να λειτουργούν αποτρεπτικά», είπε και μέχρι σήμερα τουλάχιστον εμμένει στην άποψή του.
Στόχος του Μασκ: Τα εργασιακά δικαιώματα
Αν προσπεράσουμε τις προφανείς δυσκολίες που έχει η πρόταση, για παράδειγμα ότι θα πρέπει να οδηγείς έχοντας μαζί σου τη φορολογική σου δήλωση ή να την προσκομίζεις στην Τροχαία μαζί με το δίπλωμα και την άδεια οδήγησης, όπως επίσης ότι αυτοί που έχουν εισόδημα αλλά φοροδιαφεύγουν θα γλιτώνουν και το πρόστιμο, πάμε στην ουσία: Είναι δυνατόν ο νόμος να επιφυλάσσει διαφορετική ποινή για το ίδιο αδίκημα; Είναι δυνατόν υπουργός κυβέρνησης να προτείνει κάτι τέτοιο;
Ισως είναι μεταδοτικό τελικά. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ κατάφερε να κάνει το «ταξικό πρόσημο» ψωμοτύρι για κάθε παθογένεια αυτής της χώρας. Και όσο πιο συχνά το επικαλούνται τα στελέχη της τόσο πιο πολύ δουλεύουν τον κοινωνικό αυτοματισμό και τον κοινωνικό διχασμό. Με μια ταξική, και εντέλει, τοξική ρητορική που καταδικάζει ή αθωώνει πολίτες με βάση το εισόδημά τους. Επόμενος στόχος η δημιουργία ταξικών, λαϊκών δικαστηρίων. Γιατί όχι;
*Η Δέσποινα Κονταράκη είναι αρχισυντάκτρια του Ελεύθερου Τύπου
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου