Γράφει ο Γιάννης Τσαπρούνης
ΚΑΙ πολλά ακόμα έλεγε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ. Στη συνέχεια, βέβαια, ήταν ο ίδιος που συμφώνησε, υπέγραψε και ψήφισε τη δημιουργία του Υπερταμείου Αποκρατικοποιήσεων.
Η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ προσέφερε απίστευτες κωμικές συγκινήσεις. Οπως τα «δάκρυα» του τότε υπουργού Υποδομών κ. Σπίρτζη όταν ψηφιζόταν στη Βουλή η σύμβαση της Fraport για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια. Ο κ. Σπίρτζης είχε πει πως «υπέγραψα με πολύ πόνο για την αποκρατικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων».
ΛΙΓΗ σημασία έχουν πια οι γραφικές κορόνες του ΣΥΡΙΖΑ. Σημασία έχει η πραγματικότητα.
ΤΩΡΑ πια η Fraport ολοκλήρωσε την αναβάθμιση και των 14 περιφερειακών αεροδρομίων επενδύοντας 440 εκατομμύρια ευρώ και δημιουργώντας χιλιάδες έκτακτες και μόνιμες θέσεις εργασίας.
ΤΟ πιο σημαντικό είναι ότι άλλαξαν πλήρως μορφή και εκσυγχρονίστηκαν 14 πύλες εισόδου της χώρας. Μέχρι πριν από λίγα χρόνια τα αεροδρόμια σε Μύκονο και Σαντορίνη θύμιζαν επαρχιακό σιδηροδρομικό σταθμό στο Μεξικό. Στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης μπορούσε άνετα να γυρίσει κανείς vintage φιλμ που να αναφερόταν στα 70s, καθώς εδώ και δεκαετίες τίποτα δεν είχε αλλάξει. Τώρα, όλα αυτά τα αεροδρόμια «προσγειώθηκαν» στη σύγχρονη εποχή. Εχουν πλέον τη δυνατότητα να εξυπηρετούν πολλαπλάσιο επιβατικό κοινό σε συνθήκες ασφάλειας και εξυπηρέτησης που αρμόζουν σε μια ευρωπαϊκή χώρα.
Δρόμος χωρίς γυρισμό…
ΤΙ θα είχε συμβεί αν εφαρμοζόταν η στρατηγική Τσίπρα-Σπίρτζη; Προφανώς και δεν θα είχε αλλάξει τίποτα στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια.
ΤΟ ζήτημα, όμως, δεν αφορά πια τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια. Αυτά, ευτυχώς, έχουν πάρει το δρόμο τους. Αφορά στη φιλοσοφία για τα πάντα όλα γύρω μας.
ΠΩΣ θέλουμε να είναι η Ελλάδα του 2030; Να συνεχίσει να υπάρχει αυτό το οπισθοδρομικό «σοβιετικό» κράτος της Μεταπολίτευσης ή να φτιάξουμε ένα σύγχρονο κράτος για οποίο οι πολίτες θα νιώθουν υπερήφανοι; Να παραμείνει το Ελληνικό ένα πάρκο τσιμέντου ή να προχωρήσει η επένδυση που θα αλλάξει για πάντα την πρωτεύουσα; Να δίνει το κράτος υποδομές στις οποίες θα επενδύουν ιδιώτες; Να δημιουργηθούν νέες και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας ή οι νέοι να παίρνουν μεταπτυχιακά και μετά να δουλεύουν σε καφετέριες;
Η πρόοδος και η οπισθοδρόμηση, η ανάπτυξη και η στασιμότητα, η αξιολόγηση και η στήριξη συντεχνιών είναι ξεκάθαρο από ποιους εκπροσωπούνται πολιτικά.
Η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών θέλει να δει τη χώρα να κάνει βήματα προς τα εμπρός. Η υποχρέωση της κυβέρνησης είναι να προχωρήσει με τόλμη στις απαραίτητες ρηξικέλευθες μεταρρυθμίσεις.
*Ο Γιάννης Τσαπρούνης είναι διευθυντής σύνταξης του Ελεύθερου Τύπου
Από την έντυπη έκδοση
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr