Πρόκειται για μια κινητοποίηση που στρέφεται ευθέως σε βάρος των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα, αλλά και των δημοσίων υπαλλήλων που δεν θα απεργήσουν και θα υποχρεωθούν να χάσουν σχεδόν όλο το ημερομίσθιό τους προκειμένου να χρησιμοποιήσουν ταξί ή το δικό τους μέσο.
Για άλλη μια φορά οι συνδικαλιστικές οργανώσεις των ΔΕΚΟ, και ιδίως στον ευαίσθητο τομέα των μεταφορών, λειτουργούν με βάση τα δικά τους συντεχνιακά συμφέροντα και αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους εργαζόμενους, καθώς και για τη συνολική λειτουργία της πρωτεύουσας, που φιλοξενεί καθημερινά και χιλιάδες επισκέπτες.
Παράλληλα όμως πρόκειται και για μια παράλογη απόφαση της ΑΔΕΔΥ, η οποία προκήρυξε απεργία για το ασφαλιστικό, όταν με το σχετικό νομοσχέδιο που συζητείται στη Βουλή δεν επέρχεται καμία μείωση συντάξεων, ούτε υπάρχει και κάποια αρνητική διάταξη σε βάρος των ασφαλισμένων.
Kινεζική απόβαση στην πίσω αυλή του Τραμπ
Αντιθέτως, με το νέο ασφαλιστικό προβλέπονται αυξήσεις στις επικουρικές συντάξεις, καθώς και σε χιλιάδες κύριες συντάξεις, σε σχέση με τις μειωμένες αποδοχές που είχε θεσπίσει ο νόμος Κατρούγκαλου, που κρίθηκε αντισυνταγματικός. Γιατί το υπό συζήτηση νομοσχέδιο έρχεται να διορθώσει τα λάθη του νόμου Κατρούγκαλου και να λειτουργήσει υπέρ της εργασίας και της βιωσιμότητας του ασφαλιστικού συστήματος, επαναλαμβάνουμε δίνοντας αυξήσεις και όχι κάνοντας μειώσεις.
Είναι πραγματικά απορίας άξιον πώς οι συνδικαλιστές της ΑΔΕΔΥ και των μέσων μαζικής μεταφοράς προχώρησαν σε μια τόσο ακραία απόφαση, υποβάλλοντας σε μεγάλη ταλαιπωρία τους εργαζόμενους και συνολικά το επιβατικό κοινό και χωρίς να συντρέχει κανένας ουσιαστικός λόγος.
Με τα δεδομένα αυτά, η σημερινή συνδικαλιστική κινητοποίηση δεν μπορεί παρά να ερμηνευθεί ότι υπαγορεύεται από συντεχνιακές σκοπιμότητες που αδυνατούμε να κατανοήσουμε ποια σχέση μπορεί να έχουν με το ασφαλιστικό νομοσχέδιο.
Από την έντυπη έκδοση