Γράφει ο Θεμιστοκλής Κατσαούνης*
Πώς μπορεί όμως η ιδεολογία ενός άλλου έθνους – καταστροφική και για το ίδιο του το έθνος – που ήρθε στην χώρα μας με στρατεύματα και επέβαλε μία σκληρή κατοχή και σκότωσε αθώους πολίτες, έκλεψε πλουτοπαραγωγικούς πόρους, εξόντωσε συστηματικά πολιτικές ομάδες, θρησκευτικές και φυλετικές μειονότητες και άφησε χιλιάδες Έλληνες να πεθάνουν από την πείνα και το κρύο, στον λιμό της Αθήνας του 1941 – 1942, να θεωρείται σαν μία ιδεολογία που μπορεί να εφαρμοστεί στην χώρα μας και μάλιστα με θετική έκβαση για την κοινωνία και την οικονομία.
Η Αράχωβα μας έδειξε τον δρόμο: Τι πρέπει να μάθουμε για τις χειμερινές μετακινήσεις
Μήπως αυτοί οι κατακτητές δεν ήταν που θεωρούσαν πως οι μη «συγγενικοί» λαοί προς αυτούς είναι κατώτεροι· μέσα σε αυτούς τους κατώτερους λαούς ήταν και οι Έλληνες που υπέφεραν τα πάνδεινα από τους ναζί κατακτητές, από κάθε μορφή εξευτελισμού, μέχρι κάθε μορφή βίας.
Ας έρθουμε όμως στην κρίσιμη ερώτηση που πρέπει να θέσουμε όλοι στους νεοναζί βουλευτές: Πώς μπορεί να ασπάζεται κάποιος μία ιδεολογία που ήρθε στην χώρα του ως μία βάρβαρη κατοχή; Με το ίδιο σκεπτικό κάποιος Έλληνας θα μπορούσε να είναι και κεμαλιστής, αλλά ευτυχώς όλοι γνωρίζουν τα εγκλήματα του Κεμάλ εναντίων των Ελλήνων.
Όποιος θα υποστήριζε στην Ελλάδα πως είναι κεμαλιστής θα θεωρούνταν σίγουρα ανόητος. Για τον ίδιο λόγο πρέπει να θεωρούνται ανόητοι και οι Έλληνες νεοναζί. Κάτι τέτοιο δυστυχώς δεν συμβαίνει και αυτό πρέπει να μας προβληματίζει, καθώς αυτοί οι γραφικοί είναι μία μεγάλη δύναμη στο ελληνικό κοινοβούλιο και εκλεγμένοι πάλι δυστυχώς, από έναν ανιστόρητο λαό.
*Ο Θεμιστοκλής Κατσαούνης είναι απόφοιτος ΕΑΠ τμήματος Ευρωπαϊκού Πολιτισμού – Συγγραφέας – Μεταπτυχιακός φοιτητής ΕΑΠ τμήματος Δημιουργικής Γραφής