Γράφει η Άννα Παναγιωταρέα
Ο Παππάς τον βεβαίωσε ότι άμα επισκεφθεί τους νέους που δουλεύουν startups θα γίνει κι αυτός αυτόματα… καινοτόμος; Αλλά με περαντζάδες δεν γράφεται το φιλοεπιχειρηματικό αφήγημα της κυβέρνησης Τσίπρα-Καμμένου. Μάλλον κωμωδία συγγράφει.
Μήνας δεν πέρασε από τους ύμνους που έκανε ο Τσίπρας για τη νέα εποχή που ανοίγεται στην καινοτομία, ώσπου να αποφασίσει ο Σπίρτζης ότι όλα όσα είπε ο πρωθυπουργός ήταν λόγια του ΣΥΡΙΖΑ.
Ο Σπίρτζης όχι μόνον τον αγνοεί, αλλά και τον αποδεικνύει αφερέγγυο σε όσα υποσχέθηκε. Ως νεοφώτιστος ΣΥΡΙΖΑ, οφείλει να αποδείξει στο 4% -που διευθύνει την κυβέρνηση- ότι οι λέξεις επιχειρήσεις, επιχειρηματίες, επενδύσεις και επενδυτές έχουν αποβληθεί από το λεξιλόγιό του.
Δεν ξέρω αν υπάρχει άλλο πιο πετυχημένο startup στην Ελλάδα από το Τaxibeat. Το αποδεικνύει άλλωστε και το ενδιαφέρον της Daimler -εταιρία- κολοσσός!-, που έσπευσε να αγοράσει την εφαρμογή καταβάλλοντας το καθόλου ευκαταφρόνητο ποσό των σαράντα εκατομμυρίων ευρώ.
Ντόναλντ Τραμπ και Δαλάι Λάμα
Η αλήθεια είναι ότι η πλατφόρμα Τaxibeat άλλαξε την εικόνα που επικρατούσε στην κοινωνία για τους ταξιτζήδες και για τη ζημία που έχει προκαλέσει στην εικόνα τους ο αθυρόστομος πρόεδρός τους. Ταξί καθαρά. Οδηγοί ευγενικοί και πρόθυμοι. Η διαχείριση της πλατφόρμας τούς αξιολογεί κι ένα εκατομμύριο πολίτες τούς επιλέγουν για την ασφαλή μεταφορά τους. Οκτώ χιλιάδες ταξιτζήδες βρίσκουν πελάτες.
Αλλά ο Σπίρτζης θέλει τώρα η πλατφόρμα να γίνει εταιρία μεταφορών! Θέλει η πλατφόρμα να προσλάβει και ταξιτζήδες υπαλλήλους. Υπάρχει άλλο παράλληλο σε όλον τον κόσμο; Οχι. Αλλά και πού αλλού ανθίζει παράλληλη φαιδρά πορτοκαλέα ΣΥΡΙΖΑ;
Το Taxibeat δεν είναι και ο μόνος στόχος Σπίρτζη. Μας δήλωσε πριν από δώδεκα μέρες ότι κάτι δεν του αρέσει και στη FRAPORT. Την έβγαλε… καθυστερημένη. Δεν προχωρούν, είπε, οι επενδύσεις της στα αεροδρόμια. Και αυτό πολύ τον προβληματίζει.
Η αλήθεια; Οταν δημοσιοποιούσε τον προβληματισμό του, ήδη κρατούσε στο συρτάρι του τα επενδυτικά σχέδια που του είχαν υποβληθεί από τη FRAPORT πριν από ένα εξάμηνο.
Αλλά «τέτοιου είδους» χειρισμοί έπρεπε μάλλον εμάς να… προβληματίζουν. Γιατί υπέγραψε τα επτά από τα δεκατέσσερα επενδυτικά σχέδια μόλις διαμαρτυρήθηκε η εταιρία; Αραγε, τι να περίμενε ο κ. Σπίρτζης…
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου