Το πρόβλημα τώρα, είναι πως εκατοντάδες εκατ. ευρώ έχουν ήδη επενδυθεί για να αναπτυχθούν πλατφόρμες αποκλειστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και η τοποθέτηση ενός θερμικού κινητήρα σε μια τέτοια πλατφόρμα θέλει αρκετές τροποιποιήσεις και φέρνει μεγάλα κόστη, αλλά και πάλι, βλέπουμε εταιρείες να το επιχειρούν, με την ελπίδα ότι ένα υβριδικό μοντέλο θα σημειώσει καλύτερες πωλήσεις από ένα αμιγώς ηλεκτρικό. Η Horse Powertrain, μια εταιρεία στην οποία συνιδιοκτήτες είναι ο όμιλος Renault, η Geely και η Aramco, φέρνει μια πολύ ενδιαφέρουσα λύση για το παραπάνω θέμα: ενώ έχουμε δει πολλές εταιρείες να μετατρέπουν ένα θερμικό μοντέλο (συνήθως vintage) σε ηλεκτρικό, η Horse κάνει ακριβώς το αντίθετο, με το Future Hybrid Concept.
H επίσημη αποκάλυψη έχει προγραμματιστεί για τη φετινή έκθεση Auto Shanghai, με το all-in-one σύστημα να αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, έναν ηλεκτροκινητήρα και ένα κιβώτιο ταχυτήτων. Έχει σχεδιαστεί για να αντικαθιστά την μπροστινή μονάδα κίνησης ενός EV και μπορεί να καίει όλα τα είδη καυσίμων, συμπεριλαμβανομένης της βενζίνης, των καυσίμων με αιθανόλη, της καθαρής μεθανόλης ή των μοντέρνων συνθετικών καυσίμων.
Η ιδέα είναι να μειωθεί το κόστος εξέλιξης όσο το δυνατόν περισσότερο. Σύμφωνα με τη Horse, ένα EV και ένα υβριδικό που χρησιμοποιεί αυτό το σύστημα μετάδοσης κίνησης θα μπορούσαν να συναρμολογηθούν στην ίδια γραμμή παραγωγής, γεγονός που μειώνει σημαντικά την πολυπλοκότητα. Η μονάδα βιδώνει απευθείας στο υποπλαίσιο του οχήματος και απαιτούνται ελάχιστες τροποποιήσεις για να λειτουργήσει με την υπάρχουσα ηλεκτρική αρχιτεκτονική. Από εκεί και πέρα, χρειάζεται ακόμα πράγματα όπως μια δεξαμενή καυσίμου και χώρο για ένα σύστημα εξάτμισης. Αλλά τα θεμέλια είναι εκεί.
Διαβάστε τη συνέχεια στο autotypos.gr