Γράφει ο *Δημήτρης Κονταράκης (Digital Strategist)
Σε αυτό το άρθρο, θα σου προτείνουμε έναν καινοτόμο τρόπο εξυπηρέτησης των πελατών μέσω των social media, με στόχο την αύξηση της ικανοποίησης τους.
Η πιο αποτελεσματική και άμεση λύση για την εξυπηρέτηση των πελατών είναι πλέον η χρήση των social media. Οι εποχές έχουν αλλάξει και οι καταναλωτές όσο και οι επιχειρήσεις διαθέτουν πλέον παρουσία στα social media, κάτι που διευκολύνει αισθητά την αμφίδρομη επικοινωνία. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, μπορείς να εκμεταλλευτείς την τα social media για να προσφέρεις μία ενισχυμένη εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες σου. Έρευνες έχουν δείξει πως μία επαφή με την επιχείρηση μέσω των social media μπορεί να οδηγήσει το 83% των πελατών να τη συστήσουν σε άλλους.
Γιατί Να Υιοθετήσεις Αυτήν την Στρατηγική:
Λάζαρος Καραούλης στον ΕΤ: «Φέρνουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη στον Δήμο Αθηναίων»
Η υιοθέτηση της εξυπηρέτησης πελατών μέσω των social media επιφέρει μία σειρά από πλεονεκτήματα:
- Είναι Οικονομική – Μπορεί να ενταχθεί στην υφιστάμενη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ χωρίς την ανάγκη για επιπλέον κόστη.
- Προσφέρει Άμεση Ανταπόκριση – Είναι γνωστό πως οι καταναλωτές προτιμούν την άμεση ανταπόκριση στις ερωτήσεις ή τα προβλήματά τους.
- Βελτιώνει την Εικόνα της Επιχείρησης – Μία εταιρεία που είναι ενεργή στα social media και απαντά γρήγορα στις ερωτήσεις των πελατών δείχνει πως νοιάζεται για τους πελάτες της.
- Αυξάνει τους Πιστούς Πελάτες – Η δημιουργία μίας ισχυρής σχέσης με τους πελάτες μέσω των social media αυξάνει την εμπιστοσύνη των πελατών προς της επιχείρηση με αποτέλεσμα να γίνονται πιο πιστή σε αυτή.
Για να εντάξεις την εξυπηρέτηση πελατών στην στρατηγική των social media, ακολούθησε τα εξής βήματα:
- Επίλεξε τις Σωστές Πλατφόρμες – Βρες ποιες πλατφόρμες είναι πιο δημοφιλείς για το κοινό σου και εστίασε εκεί τις προσπάθειές σου.
- Δημιούργησε μία Ομάδα Εξυπηρέτησης – Σύστησε μία ομάδα αφιερωμένη στην εξυπηρέτηση των πελατών μέσω των social media.
- Καθόρισε τους Κανόνες Επικοινωνίας – Όρισε κατευθυντήριες γραμμές για το πώς πρέπει να γίνεται η επικοινωνία με τους πελάτες.
- Πρόσφερε Άμεση Ανταπόκριση – Εξασφάλισε ότι η ομάδα σου θα απαντά γρήγορα στις ερωτήσεις και τα σχόλια των πελατών.
- Μετρήστε τα Αποτελέσματα – Κατέγραψε τα δεδομένα και ανάλυσε τα αποτελέσματα για να βελτιώνεις την στρατηγική σου.
Κάνοντας την αλλαγή στην εξυπηρέτηση πελατών μέσω social media, θα δεις γρήγορα μια βελτίωση στην ικανοποίηση των πελατών και, κατ’ επέκταση, στην επιτυχία του διαδικτυακού σου καταστήματος. Δοκίμασέ το σήμερα και δες τη διαφορά!
*O Δημήτρης Κονταράκης είναι Digital Strategist και ιδρυτής της εταιρείας eSteps Σύμβουλοι Internet Marketing, η οποία είναι Google Partner και του νέου site για Digital Consulting DigitalStrategist.gr
Δραστηριοποιείται στο χώρο του Internet Marketing τα τελευταία 15 χρόνια με επιτυχημένα case studies τόσο στο Ebay όσο και στον απαιτητικό τομέα των πωλήσεων των eshop αλλά και Online κρατήσεων ξενοδοχείων. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση της αγοράς-ανταγωνιστών και έχει εκπονήσει Digital Marketing Plan για μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων σε όλους τους τομείς της Ελληνικής Οικονομίας. Έχει διατελέσει εισηγητής σε αρκετά σεμινάρια Internet Marketing, σε ομιλίες (Ε.Β.Ε.Α, XENIA) αλλά και σε Οικονομικές τηλεοπτικές εκπομπές SBC Channel και Marketing in Practice. Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες (Bachelor degree in Politics) και Master Degree in Marketing στο Huddersfield University UK. Επίσης, είναι πιστοποιημένος συνεργάτης (Certified) στα Google Ads (Search-Display- Mobile-Video- Shoppind Ads).