Έπειτα από τον πρώτο αγώνα ο Λιούις Χάμιλτον επέστρεψε στο podium τερματίζοντας στην τρίτη θέση. Πέμπτος τερμάτισε ο Λεκλέρ, ο οποίος ξεκίνησε από την τελευτάια θέση.
Ο Μαξ Φερστάπεν έδειξε τις προθέσεις του από την εκκίνηση. Ξεκίνησε καλά, δεν απειλήθηκε από τον Αλόνσο και επιχείρησε να ξεφύγει από νωρίς. Στον 10ο γύρο, εκματελλευόμενος εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας εξαιτίας εγκατάλειψης του Πέρεζ, μπήκε για αλλαγή ελαστικών μαζί με τον Χάμιλτον και έβαλαν σκληρά.
Ο Ολλανδός μπήκε στην 4η θέση, ωστόσο έχοντας φρέσκα ελαστικά, ανέβηκε στην 2η θέση. Στον 21ο γύρο ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής επέστρεψε στην κορυφή, όταν ο Σάινθ μπήκε επίσης για αλλαγή υπό καθεστώς εικονικού αυτοκίνητου ασφαλείας.
Ο Φερστάπεν διατηρούσε απόσταση περίπου έξι δευτερολέπτων από τον Ισπανό της Ferrari και στον 44ο γύρο μπήκε για δεύτερη αλλαγή. Επέστρεψε μάλιστα πίσω από τον Χάμιλτον, τον οποίο πέρασε σχεδόν αμέσως, με τον Βρετανό επίσης να μπαίνει για αλλαγή.
Στον 48ο γύρο ο Τσουνόντα είχε μία έξοδο, με το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει την εμφάνισή του. Ήταν η στιγμή που ο Σάινθ μπήκε για τη δική του αλλαγή, με τον Μαξ να παίρνει ξανά τα ηνία. Μέχρι και το φινάλε ο Ισπανός της Scuderia ήταν κάτω από το δευτερόλεπτο πίσω από τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή. Ωστόσο, δεν έκανε την κίνησή του και ο Φερστάπεν είδε την καρό σημαία.
Ειδήσεις σήμερα
Fuel Pass: Αυξάνεται και διευρύνεται η επιδότηση στη βενζίνη