Σχεδόν δέκα μήνες πριν την πραγματοποίηση της μεγάλης συναυλίας, το ίδιο το βρετανικό συγκρότημα ανακοίνωσε την επίσκεψή του στη χώρα μας στο πλαίσιο της επόμενης ευρωπαϊκής του περιοδείας που θα πραγματοποιηθεί το ερχόμενο καλοκαίρι.
Οι Coldplay έρχονται στην Ελλάδα
Η Αθήνα και το ΟΑΚΑ θα είναι ο πρώτος σταθμός αυτής της περιοδείας, ενώ θα ακολουθήσουν εμφανίσεις στο Βουκουρέστι (10/6), τη Βουδαπέστη (16/6), τη Λιόν (22-23/6) και άλλες μεγάλες πόλεις.
Το γνωστό συγκρότημα μόλις ολοκλήρωσε τις συναυλίες του στην Ευρώπη για αυτή τη χρονιά με τέσσερα βράδια στο Αμστερνταμ και όσοι έτυχε να δούμε αποσπάσματα στα social media ζηλέψαμε τη γιορταστική ατμόσφαιρα που επιφυλλάσσει ο Κρις Μάρτιν και οι συνεργάτες του στους πολυπληθείς θαυμαστές του.
Για να αποκτήσετε εισιτήρια για την εμφάνιση των Coldplay στην Αθήνα (ή αλλού), θα πρέπει να περιμένετε έως τις 25 Ιουλίου (09:00 ώρα Ελλάδας), αφού πρώτα όμως κάνετε εγγραφή στο coldplay.com και αποκτήσετε τον κωδικό που θα σταλεί στο mail σας.
Διαφορετικά, θα χρειασθεί να περιμένετε έως τις 28 Ιουλίου (10:00 ώρα Ελλάδας), που θα ανοίξει η γενική προπώληση. Σημειώστε ότι αργότερα θα είναι διαθέσιμα κάποια λίγα εισιτήρια των 20 ευρώ, τα λεγόμενα Infinity tickets όπου ο κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί να αποκτήσει έως και δύο από αυτά και θα αγοράζονται ανά ζεύγη.
Οι τιμές των εισιτηρίων της συναυλίας δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές, αλλά αν κρίνουμε από τις τιμές στο εξωτερικό, θα χρειασθεί μάλλον να βάλουμε βαθιά το χέρι στην τσέπη για να δούμε τους Coldplay από κοντά.
Αλλωστε, οι Βρετανοί αποφάσισαν η περιοδεία τους που βρίσκεται σε εξέλιξη από πέρυσι τον Μάρτιο να έχει μειωμένες εκπομπές CO2 και το έχουν καταφέρει κατά 47% σε σχέση με την περιοδεία τους τη σεζόν 2016/2017, σύμφωνα με το Ινστιτούτο Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης.
Επιπλέον, για κάθε εισιτήριο που πωλείται, φυτεύεται ένα δέντρο κι αυτό σημαίνει ότι έχουν φυτευθεί περισσότερα από 5 εκατομμύρια δέντρα μέχρι στιγμής, καθώς τα εισιτήρια που έχουν πουληθεί σε αυτή την περιοδεία φτάνουν τα 5,8 εκατομμύρια. «Είναι λίγο μεγαλύτερο το κόστος της περιοδείας, αλλά εφόσον το περιβαλλοντικό αποτύπωμα είναι πιο ισχνό, αξίζει τον κόπο», συμφώνησαν οι μάνατζερ του γκρουπ.
99 συναυλίες και 561 εκατ. $
Η περιοδεία «Music of the Spheres», που συνεχίζεται τον Σεπτέμβριο, βρίσκεται πλέον στην 6η θέση των πιο επιτυχημένων εμπορικά περιοδειών όλων των εποχών με εισπράξεις 561,2 εκατ. δολάρια και 5,8 εκατ. εισιτήρια σε 99 συναυλίες.
Στην κορυφή αυτής της λίστας βρίσκεται η περιοδεία του Ελτον Τζον που μόλις ολοκληρώθηκε, με εισπράξεις 939,1 εκατ. δολάρια και 6 εκατ. εισιτήρια σε 330 συναυλίες.
Ακολουθούν η περιοδεία του Ed Sheeran, «The Divide Tour», του 2017-2019, με εισπράξεις 776 εκατ. δολάρια και 8,9 εκατ. εισιτήρια σε 258 συναυλίες, η «360ο tour» των U2 (2009-2011), με εισπράξεις 736 εκατ. δολάρια και 7,3 εκατ. εισιτήρια σε 110 συναυλίες, η «Love on tour» περιοδεία του Χάρι Στάιλς (2021 έως τώρα), με εισπράξεις 590,3 εκατ. δολάρια και 4,7 εκατ. εισιτήρια σε 165 συναυλίες, και η «Not in this lifetime tour» των Guns N’ Roses (2016-2019), με εισπράξεις 584 εκατ. δολάρια και 5,4 εκατ. εισιτήρια σε 158 συναυλίες.
Πάντως μια ματιά στο ιστορικό κάθε συναυλίας αυτής της περιοδείας των Coldplay, και ιδιαίτερα στην προπώληση των εισιτηρίων της, φανερώνει ότι αυτά εξαφανίζονται μέσα σε λίγα λεπτά.
Στο Μιλάνο, στα τέλη του Ιουνίου, οι Coldplay έπαιξαν τέσσερα βράδια και πούλησαν 280.000 εισιτήρια σε ένα πρωινό.
Στη Νάπολη πούλησαν περισσότερα από 86.000 εισιτήρια σε μισή ώρα για δύο συνεχόμενες βραδιές, ενώ στη Βαρκελώνη στα τέλη Μαΐου έπαιξαν πέντε βραδιές και πούλησαν περισσότερα από 200.000 εισιτήρια σε ένα πρωινό.
Τον Μάρτιο στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας έκαναν εισπράξεις 40,1 εκατ. δολαρίων για έξι εμφανίσεις και τους παρακολούθησαν τουλάχιστον 440.000 άτομα.