Ένα από τα χαρακτηριστικά της σεζόν ήταν ότι ξεκίνησε νωρίς στα περισσότερα θέατρα της πόλης, καθώς ήδη από τον Οκτώβριο είχαν αρχίσει οι πρώτες πρεμιέρες νέων παραγωγών και όχι από τον Νοέμβριο, που παραδοσιακά γινόταν η έναρξη της καινούργιας θεατρικής χρονιάς. Το νέο αυτό δεδομένο έχει ενισχύσει την αισιόδοξη εικόνα ότι η τρέχουσα χρονιά, λίγο πριν από την εκπνοή της, θα κυλήσει καλύτερα από την περσινή.
Κατά τη διάρκεια του 2018, από την έναρξη του έτους μέχρι σήμερα δηλαδή, ξεχώρισαν κάποιες παραστάσεις, τόσο καλλιτεχνικά όσο και εμπορικά. Αρχικά το Εθνικό Θέατρο, σύμφωνα με πληροφορίες, καταγράφει άνοδο στην προσέλευση των θεατών.
Η εξαιρετική αυτή πορεία της πρώτης κρατικής σκηνής καταγράφηκε από τις πρώτες ημέρες του 2018 με το «Στέλλα κοιμήσου», που για δεύτερη σεζόν έσπασε τα ταμεία, και με το παιδικό «Μόμο» του Μίχαελ Εντε, σε σκηνοθεσία Ελένης Ευθυμίου, που ήταν sold out.
Θεαματική πορεία κατά τη διάρκεια του έτους είχε και εξακολουθεί να έχει η αριστουργηματική παράσταση «Τίμων, ο Αθηναίος» σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού.
Η πρώτη κρατική σκηνή της χώρας συνεχίζει ανοδικά στην τρέχουσα σεζόν με το «Ξύπνα Βασίλη», σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, που επίσης είναι sold out.
Το ρεκόρ εισιτηρίων για το 2018 έχει συγκεντρώσει μέχρι στιγμής η μεταφορά του βιβλίου της Μάρας Μεϊμαρίδη «Οι μάγισσες της Σμύρνης», σε σκηνοθεσία Σταμάτη Φασουλή, στο Θέατρο Παλλάς. Η παράσταση έχει ξεπεράσει και τα θεαματικά νούμερα της «Μαντάμ Σουσού», που παίχτηκε στο ίδιο θέατρο στην αρχή του έτους.
Χατζής - Σαββιδάκης: Τραγουδούν τους μεγάλους συνθέτες από 23 Νοεμβρίου
Σε διάστημα περίπου δύο μηνών οι «Μάγισσες της Σμύρνης» έχουν κόψει 100.000 εισιτήρια. Εξαιρετική πορεία επίσης έχει η δεύτερη παραγωγή των Θεατρικών Σκηνών, τα «Χτυποκάρδια στο θρανίο», σε σκηνοθεσία Λάκη Λαζόπουλου, που για τον πρώτο ενάμιση μήνα παραστάσεων έχουν κόψει 20.000 εισιτήρια.
Από την αρχή του 2018 ο «Φάρος», σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη, στο Θέατρο Αθηνών και το «Ψέμα στο ψέμα», με τον Πέτρο Φιλιππίδη στο Θέατρο Μουσούρη, αναδείχθηκαν επίσης εξαιρετικές δουλειές, οι οποίες μάλιστα επαναλαμβάνονται και την τρέχουσα σεζόν με μεγάλη επιτυχία.
Ο αριστουργηματικός «Γιούγκερμαν» του Μ. Καραγάτση, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, στο Θέατρο Πορεία επίσης είναι sold out. Στην ίδια τροχιά κινούνται και οι παραγωγές του Θεάτρου του Νέου Κόσμου. Το αδιαχώρητο γίνεται στο «Στέλλα κοιμήσου» του Γιάννη Οικονομίδη, το οποίο παίζεται αυτές τις ημέρες στο Θέατρο Τζένη Καρέζη. Η «Γρανάδα» του Γιάννη Καλαβριανού και ο «Αρίστος» σε σκηνοθεσία Γιώργου Παπαγεωργίου επίσης είναι από τα δυνατά χαρτιά του Θεάτρου του Νέου Κόσμου για το 2018.
Τα στοιχεία για το Θέατρο Τέχνης Κάρολος Κουν είναι επίσης ενθαρρυντικά, καθώς καταγράφεται άνοδος περίπου 10% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Εξαιρετική πορεία διαγράφει το «Μαριχουάνα Stop!», που ανεβαίνει στο Gazi Theater, έχοντας κόψει μέσα σε λιγότερο από δύο μήνες 25.000 εισιτήρια.
Σε τροχιά ανοδικής πορείας βρίσκεται το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, καθώς για το 2018 καταγράφει άνοδο προσέλευσης κατά 20% σε σχέση με πέρυσι.
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου της Κυριακής
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]