Το περιστατικό συνέβη στο χωρίο Sterusy στην Σλοβακία.
Σλοβακία: «Συνέλαβαν» σκύλο για επικίνδυνη…οδήγηση –
Η σλοβακική αστυνομία μοιράστηκε την πρωτοφανή είδηση στα social media με μπόλικη δόση χιούμορ αναφέροντας τον εξής “διάλογο” μεταξύ αστυνομίας και παραβάτη:
Κύριε σκύλε υπερβήκατε το όριο ταχύτητας στο χωριό. Παρακαλώ, δείξτε μας τα δικαιολογητικά σας. “Δεν έχω”, γαύγισε ο σκύλος. Τότε θα πληρώσετε πρόστιμο.
Σύμφωνα με την αναφορά της αστυνομίας, το σκυλί είχε υπερβεί το όριο ταχύτητας κατά 10 χιλιόμετρα την ώρα. Οι αστυνομικοί φυσικά δεν μπορούσαν να πιστέψουν στα μάτια τους όταν εμφανίστηκε η φωτογραφία στο ραντάρ, που έδειχνε τον σκύλο να κάθεται στη θέση του οδηγού ενός αυτοκινήτου Skoda.
Σλοβακία: Είχε υπερβεί το όριο ταχύτητας
Ο 31χρονος οδηγός ισχυρίστηκε ότι ο σκύλος του είχε πηδήξει στην αγκαλιά του κατά τη διάρκεια της οδήγησης, αλλά η αστυνομία δεν μπόρεσε να δει καμία ξαφνική κίνηση μέσα στο αυτοκίνητο όταν εξέτασε το υλικό. Του επιβλήθηκε φυσικά άμεσα πρόστιμο για παράβαση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας.
Έχετε μήπως δει κάτι παρόμοιο στη χώρα μας; (ή αλλού;)
Νέος ΚΟΚ: Ξεχάστε τα όρια ταχύτητας που ξέρατε
Στην αφαίρεση του διπλώματος και της άδειας κυκλοφορίας θα καταλήγουν, σταδιακά, οι ποινές όσων οδηγών δεν συμμορφώνονται με τα νέα δεδομένα που θα θέσει σε ισχύ η κυβέρνηση.
Η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, του STOP, η χρήση τηλεφώνου, η επιθετική οδήγηση ή η οδήγηση στη ΛΕΑ, καθώς και το διπλοπαρκάρισμα μπαίνουν στο στόχαστρο, αφού επηρεάζουν σημαντικά τόσο τα άλλα οχήματα όσο και τους πεζούς και καταλήγουν σε τροχαία ατυχήματα. Οπως έχει ήδη γράψει ο «Ελεύθερος Τύπος», σε μια προσπάθεια να μειωθούν οι ανθρώπινες απώλειες που καταγράφονται στην άσφαλτο και ολοένα έχουν αυξητική τάση, έρχεται ρύθμιση για αυστηρότερες ποινές στις συγκεκριμένες 6 κατηγορίες. Παράλληλα, το υπουργείο Μεταφορών το επόμενο διάστημα θα έχει έτοιμο προς κατάθεση τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, που θα περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες αλλαγές.
Αυτό είναι το Bagger 293, η μεγαλύτερη κινούμενη κατασκευή στην ξηρά
Οπως έκανε γνωστό το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, ο υπουργός, Γιάννης Οικονόμου, ύστερα από διαδοχικές συσκέψεις που είχε με την πολιτική και φυσική ηγεσία, κατέληξε ότι στο στόχαστρο μπαίνουν έξι συγκεκριμένες παραβάσεις, που βάζουν σε κίνδυνο άλλους οδηγούς και πεζούς. Πρόκειται για τις εξής: α. κόκκινος σηματοδότης, β. STOP, γ. χρήση κινητού τηλεφώνου, δ. ΛΕΑ, ε. επιθετική οδήγηση, στ. διπλοπαρκάρισμα.
Σε ό,τι αφορά τις σχετικές παραβάσεις, η πρόθεση του υπουργείου είναι η αφαίρεση τόσο των στοιχείων κυκλοφορίας όσο και της άδειας ικανότητας οδήγησης να είναι κλιμακούμενη, ανάλογα δηλαδή με τη βαρύτητα της παράβασης και την ενδεχόμενη υποτροπή του παραβάτη, και αρχικά να γίνεται πολύμηνη, έπειτα πολυετής και τελικά οριστική. Σε κάθε περίπτωση, θα ληφθεί ειδική μέριμνα ώστε οι ποινές που αφορούν στις συγκεκριμένες παραβάσεις να εφαρμόζονται απαρέγκλιτα.
Ταυτόχρονα, ο κ. Οικονόμου προανήγγειλε την «ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού με άμεση επιστροφή 50 αστυνομικών στην Τροχαία (θα ακολουθήσουν και άλλες επιστροφές τους επόμενους μήνες) και με αξιοποίηση και ενίσχυση των υλικοτεχνικών υποδομών επιτήρησης, αρχικά σε κεντρικούς δρόμους και μεγάλες οδικές αρτηρίες του Λεκανοπεδίου».
Κίνηση στους δρόμους
Εκτός, όμως, από τους παραβάτες, ένα άλλο σημαντικό πρόβλημα που κυριαρχεί στους δρόμους είναι η κίνηση. Για το ζήτημα, που επίσης τέθηκε επί τάπητος, αποφασίστηκε η «επικαιροποίηση, ο επανασχεδιασμός και η βελτίωση της πρωτογενούς αντίδρασης και επέμβασης σε περιπτώσεις έκτακτων περιστατικών στους δρόμους, και ιδιαίτερα στον Κηφισό, με στόχο την όσο το δυνατόν ταχύτατη αποφόρτιση και ομαλοποίηση της κυκλοφορίας».
Επειτα από σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε για το ζήτημα με τον διευθυντή του Εργαστηρίου Συγκοινωνιακής Τεχνικής του ΕΜΠ, αναπληρωτή καθηγητή Κωνσταντίνο Κεπαπτσόγλου, με τον οποίον είχε πραγματοποιηθεί τηλεδιάσκεψη στις 21 Αυγούστου, και τον αναπληρωτή διευθυντή του ΚΕΜΕΑ (Κέντρο Μελετών Ασφάλειας), του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, Νικόλαο Γερασιμίδη, συμφωνήθηκε να γίνει λεπτομερής καταγραφή και επικαιροποίηση των πρωτοκόλλων, υιοθετώντας παράλληλα τις βέλτιστες πρακτικές άλλων κρατών.
Ο στόχος είναι, αφενός, η διερεύνηση τρόπων άμεσης αντίδρασης (επαρκές παράλληλο δίκτυο, συντονισμός) και, αφετέρου, η συνειδητοποίηση από τους πολίτες ότι η ασφάλειά τους σε έκτακτες περιπτώσεις προϋποθέτει ικανό χρόνο εργασίας εκ μέρους των Αρχών.
Παράλληλα, σχεδιάζεται η δυνατότητα ενημέρωσης των οδηγών στο κινητό τηλέφωνο για τροχαία περιστατικά που συμβαίνουν στην κατεύθυνση πορείας τους.
Σύμφωνα την ανακοίνωση του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, οι συσκέψεις θα συνεχιστούν με τις αντίστοιχες ομάδες εργασίας που συγκροτήθηκαν και θα επεκταθούν και στο χώρο των τεχνολογιών αποτροπής των ατυχημάτων και ηλεκτρονικής καταγραφής των παραβάσεων, ώστε η οδική ασφάλεια να βελτιωθεί και να μειωθούν δραστικά οι παραβάσεις.
Ο ορίζοντας εφαρμογής του καινούργιου σχεδίου ξεκινά με την έναρξη της σχολικής περιόδου, ενώ έχει προβλεφθεί να ελεγχθεί και η σήμανση κοντά στις σχολικές μονάδες, προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπάρχουν τυχόν ελλείψεις και να κατατεθούν προτάσεις για τη βελτίωση του οδικού περιβάλλοντος.
Ειδήσεις σήμερα
Χωρισμός ΣΟΚ για διάσημο ζευγάρι της σοουμπίζ – Ήταν παντρεμένοι για 4 χρόνια
Αποτυχίες και χωρισμοί για 4 ζώδια – Μαύρο φίδι που τους… έφαγε