Τα δίκτυο της Carrefour αναπτύσσεται στη χώρα μας από τη Retail and Μore, θυγατρική του Ομίλου Teleunicom-Globalsat και με επικεφαλής τον Βασίλη Στασινούλια, ο οποίος έχει ένα φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο, που περιλαμβάνει μια ευρεία γκάμα καταστημάτων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες της κάθε τοπικής και υπερτοπικής αγοράς.
Το δίκτυο της Carrefour
Η πρώτη φάση ανάπτυξης του γίνεται με τη μέθοδο του franchise προβλέπει την έναρξη λειτουργίας καταστημάτων στην περιφέρεια, με έμφαση στις τουριστικές περιοχές. Ηδη έχουν ανοίξει τις πόρτες τους 2 καταστήματα στη Ζάκυνθο και 3 καταστήματα στη Χαλκιδική, ενώ έχει δρομολογηθεί, το αμέσως επόμενο διάστημα, η δημιουργία 7 ακόμη καταστημάτων σε περιοχές με έντονη τουριστική κίνηση, όπως η Σαντορίνη.
Παράλληλα, κατασκευάζεται το πρώτο εταιρικό κατάστημα της Αθήνας, το οποίο θα ξεκινήσει τη λειτουργία του έως τον Σεπτέμβριο, σηματοδοτώντας τη διεύρυνση του δικτύου της Carrefour στα αστικά κέντρα.
Με στόχο τη δημιουργία 25 καταστημάτων συνολικά για το 2022, το δίκτυο καταστημάτων της Carrefour θα περιλαμβάνει 5 διαφορετικούς τύπους, ανάλογα με τα δεδομένα και τις ιδιαίτερες συνθήκες της κάθε τοπικής αγοράς, συμπεριλαμβανομένου και του Carrefour Flash 10/10, του πλέον καινοτόμου τύπου καταστήματος που θα εγκαινιαστεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Η φιλοσοφία
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το Carrefour Flash 10/10 είναι ένα τύπος πλήρως αυτοματοποιημένων καταστημάτων, μικρής επιφάνειας, τα οποία η Carrefour δημιουργεί εντός των αστικών κέντρων, με βασικό χαρακτηριστικό την έλλειψη ταμείων και τη δυνατότητα που δίνεται στον πελάτη να εξυπηρετείται γρήγορα, ακολουθώντας τη φιλοσοφία 10/10, «10 δευτερόλεπτα για να ψωνίσετε και 10 δευτερόλεπτα για να πληρώσετε».
Ταυτόχρονα, η εταιρία λανσάρει τέσσερις ακόμη βασικούς τύπους καταστημάτων, τα Carrefour Market, μεγαλύτερης επιφάνειας καταστήματα σε αστικά κέντρα και την περιφέρεια που προσφέρουν μια μεγάλη γκάμα φρέσκων και τοπικών προϊόντων, τα Carrefour Bio, τα οποία παρέχουν 100% βιολογικά και οικολογικά προϊόντα, τα Carrefour Express, με χαρακτήρα convenience stores, και θα βρίσκονται σε γειτονιές αλλά και σε κέντρα πόλεων, και τα SUPECO, τα οποία είναι parking discount stores, ένας τύπος καταστήματος που παρέχει επιλεγμένη γκάμα προϊόντων που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των καταναλωτών στις εκάστοτε καλύτερες τιμές της αγοράς, που θα δημιουργηθούν στις εισόδους των μεγάλων αστικών κέντρων.
«Με το άνοιγμα των πρώτων καταστημάτων μας, ξεκινήσαμε επίσημα τη νέα εποχή της Carrefour στην Ελλάδα, με στόχο να προσφέρουμε στους καταναλωτές ποιοτικά προϊόντα, στις πλέον ανταγωνιστικές τιμές. Μέσα στη φετινή χρονιά θα γίνει προσπάθεια να βρίσκονται σε λειτουργία όλοι οι τύποι καταστημάτων μας», σημείωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Carrefour Ελλάδας, Βασίλης Στασινούλιας.
Ειδήσεις σήμερα
Βαγγέλης Παπαθανασίου: Στους δρόμους της αθανασίας ο Vangelis – Το πολύτιμο έργο που μας άφησε
Γλυπτά του Παρθενώνα: Μετά από 40 χρόνια η Βρετανία δέχεται τον διάλογο
Σε αμόκ οι Τούρκοι μετά την επιτυχημένη επίσκεψη Μητσοτάκη στις ΗΠΑ
Ευλογιά των πιθήκων: Παγκόσμιος συναγερμός και η κατάσταση στην Ελλάδα