Συγκεκριμένα, σήμερα στις 07:51 ο πελάτης της Εθνικής Τράπεζας έλαβε το παρακάτω e-mail: «Αγαπητέ πελάτη σας ενημερώνουμε για την αγορά ποσού 202,03 EUR από ΑΓΟΡΑ eDreams με χρεωστική κάρτα μέσω του λογ/σμού *6263 14/06/2024 07:51:01 Τηλ. ETE +30 210 48 48 484». Το σοκ ήταν μεγάλο και η επιβεβαίωση ότι κάτι δεν πήγαινε καλά ήρθε από το app της Εθνικής Τράπεζας, το οποίο εμφάνιζε τα 202,03 ευρώ να έχουν «κάνει φτερά» και να κατευθύνονται προς την «εταιρία» eDreams! Έξαλλος ο πελάτης, κάλεσε την τηλεφωνική εξυπηρέτηση της Τράπεζας. Όση ώρα έδινε τις φωνητικές (sic) εντολές, δέχθηκε τρία απανωτά αιτήματα έγκρισης ποσού 265 ευρώ, τα οποία απέρριψε άμεσα.
Όμως, τα παράλογα στα συστήματα ασφάλειας των Τραπεζών, δεν σταματούν εδώ. Κατά τη διάρκεια συνομιλίας με τρεις διαφορετικούς υπαλλήλους της Εθνικής Τράπεζας, κανείς δεν έδωσε απάντηση στην ερώτηση: «γιατί η απόπειρα συναλλαγής των 265 ευρώ ζήτησε έγκριση, ενώ τα 202 ευρώ άλλαξαν χέρια χωρίς καμία έγκριση;». Οι υπάλληλοι το μόνο που ψιθύριζαν ήταν κάτι του στυλ: «υπάρχουν κάποιες σελίδες που επιτρέπουν την μεταφορά χρημάτων χωρίς έγκριση κτλ….». Βέβαια, ο χρήστης e-banking δεν μπορεί να αγοράσει αναψυκτικό χωρίς να πατήσει «έγκριση» στην οθόνη του κινητού του, ωστόσο για την Εθνική Τράπεζα η μεταφορά ποσού 202,03 ευρώ από Ελλάδα σε Ισπανική εταιρία με την οποία ο χρήστης δεν είχε ποτέ πάρε-δώσε, δεν θεωρήθηκε… ύποπτη και έγινε χωρίς καμία έγκριση!
Συντάξεις Δεκεμβρίου: Πότε μπαίνουν τα χρήματα - Αντίστροφη μέτρηση
Φυσικά, ο παθών απαίτησε την ακύρωση της συναλλαγής και την επιστροφή των χρημάτων. Η συναλλαγή φέρεται να βρίσκεται σε «εκκρεμότητα». Τα χρήματα έφυγαν από τον λογαριασμό του, αλλά από ότι φαίνεται δεν κατέληξαν ακόμη σε εκείνο των απατεώνων. Η Τράπεζα ισχυρίστηκε ότι «πρέπει πρώτα να ολοκληρωθεί η συναλλαγή» (δηλαδή, να πάνε τα χρήματα στους απατεώνες) και «μετά να γίνει αίτηση ακύρωσης της και επιστροφής των χρημάτων». Κοντολογίς, ας πάνε πρώτα τα χρήματα στους απατεώνες και μετά τους τα ζητάμε πίσω!
Στην ερώτηση: «πότε θα ολοκληρωθεί η συναλλαγή;», δεν υπήρξε απάντηση. Στην ερώτηση: «πόσο χρονικό διάστημα πρέπει να μεσολαβήσει από την αίτηση ακύρωσης και την επιστροφή των χρημάτων;», δεν υπήρξε απάντηση.
Και σε αυτό τον κακό χαμό, ο χρήστης αναγκάστηκε –για λόγους ασφάλειας- να ακυρώσει την cashcard του και να ζητήσει επανέκδοση της, η οποία θα είναι στα χέρια του σε… επτά εργάσιμες μέρες.
Το ζήτημα είναι μεγάλο και αφορά πολλούς πολίτες/πελάτες τραπεζών που έχουν εξαπατηθεί από επιτήδειους. Και φυσικά τα 202,03 ευρώ πρέπει να επιστραφούν στον πελάτη της Εθνικής Τράπεζας καθώς ποτέ δεν έκανε συναλλαγή ή ενέκρινε μεταφορά ποσού προς την eDreams αλλά κυρίως πρέπει να δοθούν εξηγήσεις για ποιους λόγους μία τραπεζική συναλλαγή προχώρησε χωρίς προηγούμενη έγκριση από τον πελάτη…
Ειδήσεις σήμερα
Καύσωνας: Έξυπνοι τρόποι εξοικονόμησης ενέργειας για τον κλιματισμό κατοικιών
Έρχεται νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας μέσα στο καλοκαίρι – Τι θα γίνει με το «Κινούμαι ηλεκτρικά»
Σοκ: Τρομακτικά πλάνα- Νεκρός αλιγάτορας- Μόλις είχε καταβροχθίσει 41χρονη γυναίκα [βίντεο]