Οι ειδικοί της τράπεζας τονίζουν πως η δυναμική αυτή, σε συνδυασμό με τις ισχυρές μετρήσεις χρήσης της εφαρμογής, ενέχει σοβαρό κίνδυνο για το χρόνο που δαπανάται σε άλλες εφαρμογές, και σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί ακόμη και να επηρεάσει τις προβλέψεις των εσόδων κολοσσιαίων εταιρειών για το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Κι όχι κατ’ ανάγκη αρνητικά…
Για του λόγου το αληθές στο διάγραμμα της τρέχουσας εβδομάδας δείχνει ότι η χρήση στο Facebook, το YouTube, το Instagram, το Google και το Twitter, πριν την έναρξη του Pokémon GO, ήταν υψηλότερη.
Ταμείο Ανάκαμψης: Ποια νέα έργα εντάσσονται στις χρηματοδοτήσεις του Ταμείου;
Αυτός είναι ένας καλός δείκτης για να μετρήσει κανείς ποιες επιχειρήσεις πιθανώς να επηρεάζονται από την παγκόσμια επιτυχία της νέας εφαρμογής.Τα διαγράμματα δείχνουν ότι κατά μέσο όρο ένας χρήστης iOS δαπανά πάνω από 33 λεπτά παίζοντας Pokémon GO κάθε μέρα.
Αυτό τοποθετεί το Pokémon GO μπροστά από εφαρμογές όπως το Facebook, το Snapchat, το Twitter, ή το Instagram.
Σύμφωνα με τη Citigroup θα ήταν λάθος να υποτεθεί ότι η επιτυχία της εφαρμογής δεν έρχεται σε βάρος άλλων εφαρμογών. Προς επίρρωση αυτού, ο πίνακας δείχνει ξεκάθαρα πως για παράδειγμα το YouTube και το Twitter βλέπουν τις μεγαλύτερες μειώσεις σε χρόνο που δαπανάται ανά ημέρα, ενώ το Facebook είναι το μόνο app που δείχνει ανθεκτικότητα στην εβδομάδα μετά το λανσάρισμα του Pokémon GO.