Οι επιβάτες ήθελαν να δραπετεύσουν από τον αστικό ιστό και αναζητούσαν λίγες στιγμές δροσιές στις αμμουδερές παραλίες. Με τα χρόνια και την αύξηση των αυτοκινήτων, τα καραβάκια σταδιακά ελαττώθηκαν και στο τέλος σταμάτησαν οριστικά τα δρομολόγια.
Όμως, το 2017 η εταιρία SGS Maritime, αναβίωσε τη θαλάσσια συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης με τις γύρω τουριστικές περιοχές. Έκτοτε, κάθε καλοκαιρινή σεζόν ο «Κωνσταντής» σκίζει τα νερά του Θερμαϊκού, μεταφέροντας Θεσσαλονικείς αλλά και πολλούς τουρίστες. Διαθέτει 140 θέσεις, εσωτερικό σαλόνι με άνετα καθίσματα, κλιματισμό και τηλεοράσεις, ενώ στο χώρο του καραβιού επιτρέπονται τα ποδήλατα και τα κατοικίδια (με λουρί). «Το 2017 ήταν η περίοδος που η Θεσσαλονίκη άρχισε να έχει τουρισμό.
Γεραπετρίτης στην ορκωμοσία των νέων διπλωματών: «Χρέος προς την πατρίδα να μην δειλιάσουν ποτέ»
Ο Ιούλιος και ο Αύγουστος δεν ήταν ‘νεκροί’ μήνες. Έβλεπες πολλούς τουρίστες να κυκλοφορούν στα πεζοδρόμια και τις πλατείες. Σκεφτήκαμε να τους δώσουμε τη διέξοδο να μπορούν να μεταβούν με ένα καραβάκι στις γειτονικές παραλίες. Και δικαιωθήκαμε…», λέει στον eleftherostypos.gr η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων της επιχείρησης, Πέλυ Πασχαλίδου.
«Φέτος, αρχίσαμε τα δρομολόγια από τις 13 Μαΐου, με τέσσερα καθημερινά δρομολόγια. Αφετηρία μας είναι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, επόμενη στάση ο Λευκός Πύργος, στη συνέχεια η Περαία και τελευταίος σταθμός οι Νέοι Επιβάτες, πριν επιστρέψουμε στην πόλη», είπε από την πλευρά του ο καπετάνιος του πλοίου, Νίκος Κιτσούκης. Τόνισε ότι η μεγαλύτερη κίνηση επιβατών καταγράφεται τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. «Οι επιβάτες μας είναι Έλληνες αλλά και πολλοί τουρίστες. Έχουμε μεταφέρει Άγγλους, Γερμανούς, Γάλλους, Σέρβους, Ολλανδούς, Κινέζους, Αμερικανούς αλλά και Ιάπωνες», προσέθεσε. Όπως είπε, η πλειονότητα πηγαίνει για μπάνιο από τη Θεσσαλονίκη στην Περαία ή τους Νέους Επιβάτες, αλλά υπάρχουν και πολλοί ντόπιοι που επιλέγουν τον «Κωνσταντή» για να μεταβούν από τις παραθαλάσσιες περιοχές στο κέντρο της πόλης, είτε για αγορές, είτε για να κάνουν τις δουλειές τους.
Η εταιρία έχει καθιερώσει –εδώ και χρόνια- το ηλεκτρονικό εισιτήριο και αναπτύσσει παράλληλα έντονη κοινωνική εταιρική ευθύνη. «Είμαστε πάντα στο πλευρό εκείνων που έχουν ανάγκη. Για αυτό και συχνά προσφέρουμε δωρεάν ημερήσιες κρουαζιέρες σε σωματεία, κυρίως ατόμων με αναπηρία», κατέληξε η κ.Πασχαλίδου.
Ειδήσεις σήμερα
Eurojackpot 28/6: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί της κλήρωσης
Ακαθάριστα οικόπεδα: Δόθηκε παράταση στις δηλώσεις μέχρι τις 15 Ιουλίου
Πέθανε η τραγουδίστρια Γεωργία Λόγγου
Καιρός – Καλλιάνος: 9 μποφόρ το Σαββατοκύριακο ακόμα και στην Αττική