Τουλάχιστον είκοσι κυβικά πετρελαιοειδών και επτά κυβικά στερεά απόβλητα, έχουν περισυλλεγεί έως σήμερα από τη θαλάσσια περιοχή μετά τη ρύπανση που προκλήθηκε από τη βύθιση του δεξαμενόπλοιου
Το βίντεο είναι μια παραγωγή των UP DRONES.
Κίνηση τώρα: Νέο κύμα εκδρομέων - «Μπούκωσε» η Αττική Οδός, μεγάλες καθυστερήσεις
Η ρύπανση εκτείνεται σε μια περιοχή μεγαλύτερη των τεσσάρων χιλιομέτρων στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Κυνόσουρας και Σεληνίων, όπως είπε στο CNN Greece η Δήμαρχος του νησιού Ισιδώρα Νάννου-Παπαθανασίου, σύμφωνα με την οποία το πρόβλημα θα επεκταθεί σε ολόκληρο τον Σαρωνικό σε περίπτωση που αλλάξει φορά ο άνεμος.
Όπως έκανε γνωστό η ίδια, ο Δήμος πρόκειται να προβεί σε νομικές ενέργειες, για να αποδοθούν ευθύνες και να ζητηθούν αποζημιώσεις, καθώς όπως κατήγγειλε, στο συγκεκριμένο σκάφος, το οποίο ήταν παλιό, υπήρχε ρήγμα, ενώ είναι άγνωστο αν είχε περάσει από νηογνώμονα κι αν είχε ελεγχθεί. «Δεν γνωρίζουμε ποια είναι τα σκάφη που αράζουν κοντά στις ακτές μας και περικυκλώνουν τη Σαλαμίνα. Από δω και πέρα πρέπει να γίνουν έλεγχοι και να προλαμβάνουμε, όχι να αντιμετωπίζουμε», τόνισε.
Το πλοίο δεν είχε κανένα ρήγμα, τόνισε κατηγορηματικά μιλώντας στο CNN Greece η νομική σύμβουλος της πλοιοκτήτριας εταιρείας, Χριστίνα Σφαέλλου, εκφράζοντας μάλιστα την απορία της για το «πώς η δήμαρχος Σαλαμίνας δημοσιοποιεί τέτοιες πληροφορίες χωρίς να είναι γνώστης».
Το πλοίο ήταν καθ΄ όλα αξιόπλοο, ξεκαθάρισε η κα Σφαέλλου, προσθέτοντας πως τα πιστοποιητικά του ήταν όλα εν ισχύ, είχε ελεγχθεί από όλες τις αρμόδιες αρχές, γι’αυτό και εκτελούσε ταξίδια μέσα στην θαλάσσια περιοχή του Πειραιά.
Τα αίτια της βύθισης παραμένουν ακόμη άγνωστα για όλους μας, ούτε η κυρία δήμαρχος μπορεί να τα γνωρίζει, ούτε η εταιρεία, ούτε κανείς άλλος, τόνισε η νομική σύμβουλος της πλοιοκτήτριας εταιρείας και πρόσθεσε πως όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες της πραγματογνωμοσύνης, τότε θα μάθουμε όλοι τι ακριβώς έφταιξε.