Το νέο μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα Common Modular Platform (CMP) της εταιρείας, η οποία ζυγίζει 30 κιλά λιγότερα από την προηγούμενη γενιά.
Οι διαθέσιμοι κινητήρες για το νέο 208 είναι δύο. Ο πρώτος είναι ένας 1200άρης turbo κινητήρας βενζίνης, με απόδοση 75 ίππων και -αποκλειστικά- χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Από την άλλη, ο κινητήρας πετρελαίου έχει χωρητικότητα 1500 κυβικών και αποδίδει 100 ίππους, ενώ υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε χειροκίνητο και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η κορυφαία έκδοση του πετρελαιοκινητήρα αποδίδει 130 ίππους και συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων.
Επιπρόσθετα, η Γαλλική εταιρεία παρουσίασε και μία πλήρως ηλεκτροκίνητη έκδοση του νέου μοντέλου, με την ονομασία e-208. Εξοπλίζεται με μία μπαταρία 50 kWh και ο ηλεκτρικός του κινητήρας αποδίδει 136 ίππους και 260Nm ροπής. Η μπαταρία τοποθετείται στο πάτωμα του αυτοκινήτου και χαρίζει στο όχημα αυτονομία 340 χιλιομέτρων με μία φόρτιση. Το ηλεκτρικό 208 υποστηρίζεται από ταχεία φόρτιση 100 kW, με την οποία το αυτοκίνητο φτάνει σε φόρτιση έως και 80% σε μόλις 30 λεπτά.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Εμφανισιακά, είναι ξεκάθαρο ότι το 208 ακολουθεί την πορεία που χάραξε το 508. Για παράδειγμα, τα εμπρός φώτα και η μάσκα έχουν παρόμοιο σχεδιασμό, ενώ τα πίσω φώτα είναι «φιμέ».
Το νέο supermini εξοπλίζεται επίσης με ένα σύνολο τεχνολογιών ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού. Κάποια από αυτά είναι το Adaptive Cruise Control, το Lane Positioning Assist, το Full Park Assist και το Driver Attention Monitoring.
Μέσα στην καμπίνα του νέου 208 βρίσκουμε το σύστημα infotainment της εταιρείας «i-Cockpit», έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων και ένα μικροκαμωμένο τιμόνι.