Η VW δείχνει πως θέλει ένα κομμάτι από την πίτα των SUV υψηλών επιδόσεων, κάτι που μέχρι τώρα ήταν μία αγορά αποκλειστική στις premium μάρκες.
Εξοπλίζεται με τον 2 λίτρων turbo τετρακύλινδρο κινητήρα ο οποίος αποδίδει 300 ίππους και 400Nm ροπής. Συνοδευόμενο αποκλειστικά με ένα αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης 4Motion, το νέο T-Roc R έχει εντυπωσιακές επιδόσεις για SUV.
Η επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα χρειάζεται 4.9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ/ώρα.
Όπως είναι λογικό, η VW δεν έβαλε απλώς τον ισχυρότερο κινητήρα μέσα στο T-Roc. Το SUV εξοπλίζεται με χαμηλότερες αναρτήσεις και ένα σύστημα «προοδευτικού στριψίματος» βελτιώνει την ευελιξία του, ενώ επίσης διαθέτει με ένα σύστημα φρένων 17 ιντσών (τα ίδια με αυτά του Golf R Performance). Άλλες προσθήκες για την βελτίωση των επιδόσεων είναι η προσθήκη του συστήματος «Launch Control” για ιδανικές εκκινήσεις, η λειτουργία οδήγησης «Race Mode» και η δυνατότητα να κλείσει το πρόγραμμα ευστάθειας (ESC) χειροκίνητα.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Εξωτερικά, το νέο T-Roc R έχει πολλά στοιχεία που μαρτυρούν ότι πρόκειται για την έκδοση «R». Οι προφυλακτήρες είναι αποκλειστικοί για αυτή την έκδοση, είναι πιο επιθετικά σχεδιασμένοι με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ στο πίσω μέρος βλέπουμε δύο διπλές απολήξεις εξατμίσεων. Η εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ζάντες 18 ή προαιρετικά 19 ιντσών. Άλλες διακριτικές αλλαγές είναι οι καθρέπτες και μία μικρή αεροτομή.
Στο εσωτερικό του, το νέο SUV επιδόσεων έχει μία sport εμφάνιση, με πολλές λεπτομέρειες με το έμβλημα «R» και flat-bottomed τιμόνι.
Η εταιρεία δήλωσε πως το εικονιζόμενο αυτοκίνητο είναι ένα «concept car σχεδόν στη φάση παραγωγής», αλλά είναι εμφανές ότι το τελικό προϊόν θα δείχνει έτσι και στην παρουσίαση του αργότερα μέσα στο έτος.
https://youtu.be/aamPGSppIZY