Ας αρχίσουμε με το πιο ακριβό δυνατό και ακριβό όχημα της γκάμας, το Audi A8 L 60 TFSI e Quattro. Εξοπλίζεται με έναν κινητήρα V6 ο οποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτρικό κινητήρα, μία μπαταρία 14.1 kWh και ένα αυτόματο κιβώτιο Tiptronic 8 σχέσεων. Συνδυαστικά αποδίδει 443 ίππους και 699Nm ροπής, ενώ η εταιρεία δήλωσε πως μπορεί να διανύσει 40 χιλιόμετρα κινούμενο αμιγώς ηλεκτρικά.
Ενώ το Α8 αποδίδει πάνω από 400 ίππους, τα Audi Q5 50 TFSI «e Comfort», Α6 50 TFSI «e Comfort» και A7 50 TFSI «e Comfort» έχουν απόδοση 295 ίππων και 450Nm ροπής, στην βασική τους έκδοση. Εάν οι αγοραστές αναζητούν κάτι ταχύτερο, μπορούν να επιλέξουν την έκδοση 55 TFSI σε όλα τα παραπάνω μοντέλα, η οποία αποδίδει 363 ίππους και 500Nm ροπής. Όλα τα παραπάνω αυτοκίνητα έχουν την ίδια ηλεκτρική αυτονομία των 40 χιλιομέτρων.
VW ID.3 GTX Vs MG4 XPOWER: Τα GTI… αλλιώς
Και τα τέσσερα PHEV της εταιρείας εξοπλίζονται με την ίδια μπαταρία 14.1 kWh και έναν ηλεκτρικό κινητήρα που λειτουργεί αρμονικά σε συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Επιπλέον, όλα τα μοντέλα φορτίζουν τις μπαταρίες τους όταν φρενάρουν.
Τα παραπάνω οχήματα διαθέτουν τρεις λειτουργίες οδήγησης: EV, Auto και Hold. Στην λειτουργία EV, όχημα κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, στη λειτουργία Auto το σύστημα συνδυάζει τον ηλεκτροκινητήρα με τον βενζινοκινητήρα για μέγιστη αποδοτικότητα. Η λειτουργία Hold εξασφαλίζει ότι η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας δεν αλλάζει, χρησιμοποιώντας το σύστημα μετάδοσης αντίστοιχα.
Οι αγοραστές μπορούν εύκολα να φορτίσουν το αυτοκίνητο τους στο σπίτι τους ή να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία «e-tron Charging Service», η οποία είναι διαθέσιμη σε 18 Ευρωπαϊκές χώρες.
Η εταιρεία δεν αποκάλυψε πληροφορίες για τις τιμές των νέων αυτοκινήτων της, αλλά ισχυρίζεται πως θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία αργότερα μέσα στο έτος.