ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ γνωρίζει πως ο ΟΣΕ και η Hellenic Train είναι… μπαχαλοποιημένοι οργανισμοί. Αν δεν υπήρχε πρόβλημα, τότε δεν θα γινόταν όλη αυτή η συζήτηση εδώ και τόσον καιρό. Το ζητούμενο είναι να προχωρήσει η εκτέλεση των απαιτούμενων έργων στις υποδομές και στην τηλεδιοίκηση του σιδηροδρόμου, με όποιο τίμημα. Πρέπει να ξηλωθούν διοικήσεις; Να ξηλωθούν. Πρέπει να γίνουν τα έργα με fast track διαδικασίες; Να γίνουν. Αυτό που δεν μπορεί να γίνει είναι να υπάρξουν άλλες χρονοκαθυστερήσεις. Καλό θα ήταν να τρέξουν όλα τόσο γρήγορα, ώστε αντί του 2027, ο σιδηρόδρομος Αθήνας-Θεσσαλονίκης να λειτουργεί στην εντέλεια από το 2026. Το πώς θα γίνει αυτό, οφείλει να το βρει το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών. Με πράξεις και όχι με ταξιδάκια αυτοψίας με το τρένο.
ΤΟ ΙΔΙΟ ισχύει για όλα τα υπουργεία και τις δουλειές που πρέπει να τελειώσουν. Η κυβέρνηση δεν διαθέτει άπειρο χρόνο. Αντιθέτως. Τα έχουμε ξαναπεί. Μπορεί οι κάλπες να στηθούν την άνοιξη του 2027, αλλά οι πολιτικές πρέπει να εφαρμοστούν το αργότερο έως το καλοκαίρι του 2026. Και δεν μιλάμε για θεωρίες. Πρέπει να υπάρξουν αποτελέσματα. Πρέπει ο πολίτης να δει να παράγεται έργο. Να δει να αυξάνεται το διαθέσιμο εισόδημα στην τσέπη του. Να δει να υλοποιούνται μεταρρυθμίσεις που γκρεμίζουν παθογένειες. Να το πούμε πιο απλά; Η κυβέρνηση οφείλει να περάσει στην επίθεση. Να βάλει γκολ. Δεν γίνεται να παίζει παιχνίδι κέντρου αλλάζοντας πάσες και απλά να έχει την πρωτοβουλία των κινήσεων.
ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ, η Ν.Δ. διαθέτει ισχυρό προβάδισμα σε όλες τις δημοσκοπήσεις. Τώρα, ο στόχος πρέπει να είναι να πετύχει και πάλι την αυτοδυναμία. Δεν είναι εύκολο, αλλά δεν είναι και άπιαστο. Πρέπει, όμως, οι υπουργοί να ενεργοποιηθούν. Γιατί αν περάσουν οι μήνες και μπούμε στο 2026, χωρίς να έχει αλλάξει η εικόνα που έχει η κοινωνία, τότε ο στόχος της αυτοδυναμίας θα εκλείψει.