Εάν ο Candles ήταν ένας επιτυχημένος παραμυθάς, κάτι σαν τον Νίκο Πιλάβιο τη δεκαετία του ’70, δεν θα υπήρχε θέμα, ακόμα και αν είχε αλλάξει φύλο. Η επιλογή θα είχε γίνει επειδή ήταν παραμυθάς. Ετσι έγινε προσπάθεια να παρουσιαστεί όταν είπε «Πήγα σε αυτή την εκδήλωση ως καλλιτέχνης για να διαβάσω ένα παραμύθι στα παιδιά με έναν θεατρικό τρόπο».
Μόνο που η προσπάθεια να περάσει το γεγονός σαν μια εκδήλωση για παιδιά ήταν αποτυχημένη. Η εκδήλωση διοργανωνόταν από το «Thesaloniki Pride», το αντικείμενο ήταν ένας άνδρας ντυμένος σαν ντίβα γυναίκα να βρίσκεται ανάμεσα σε παιδιά, τα παιδιά έπρεπε να αναγνωρίζουν χρώματα από τη σημαία των ΛΟΑΤΚΙ και την εκδήλωση παρακολουθούσαν ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Γιαννούλης και η αναπληρώτρια Ισότητας του ΠΑΣΟΚ Βάσια Μάντεση.
Αλλά η δήλωση του Candle για ανάλογη εκδήλωση με παιδιά που είχε γίνει στο παρελθόν στη Θεσσαλονίκη «είχε την απήχηση που θέλαμε» ήταν πραγματική. Ο προφανής στόχος είναι κάποια παιδιά να μεγαλώνουν πιστεύοντας ότι υπερήρωες δεν είναι ο Σούπερμαν και ο Μπάτμαν, αλλά κάποιοι άνδρες που βάφονται σαν τη Μαντάμ Ορτάνς. Ενας στόχος ανέφικτος. Παρά το ότι οι διοργανωτές ανακοίνωσαν ότι άλλαξε ο χώρος λόγω μεγάλης συμμετοχής οι φωτογραφίες έδειχναν μονοψήφιο αριθμό παιδιών. Οπότε επιστρατεύεται ο δεύτερος στόχος. Το θέμα των Drag Queens να παρουσιαστεί σαν τόσο σοβαρό που να διαιρεί κόμματα.
Ετσι ώστε η αντίδραση της γραμματέως Εθελοντισμού του ΠΑΣΟΚ Κατερίνας Λάσπα «Αθλιότητα. Κανένας δεν μπορεί να περνάει τέτοια πρότυπα στα παιδιά» να συνοδευτεί με τίτλους «σφοδρές αντιδράσεις στο ΠΑΣΟΚ για τις δηλώσεις Λάσπα». Σαν αυτοί που είχαν συγκρουστεί να ήταν ο Σκανδαλίδης και ο Λοβέρδος και όχι αναπληρωματικοί γραμματείς και τομεάρχες. Στην εποχή του Ιντερνετ και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης ο Τύπος δεν ασχολείται με ιστορικούς τύπου Μόρις που έτυχε να αλλάξουν φύλο, αλλά με τυχαίους τύπου Candle που κανείς δεν θα ασχολείτο αν δεν είχαν αλλάξει.
Η δικαιοσύνη του Διαδικτύου…
ΣΤΑ «ΜΙΚΡΑ» πέρασε το ρεπορτάζ ότι αφέθηκε ελεύθερος ο 61χρονος που είχε συλληφθεί την περασμένη εβδομάδα στο κέντρο της Καλαμάτας επειδή την Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου μία γυναίκα τον είχε δει σε ένα κατάστημα ρούχων «να αγκαλιάζει με τρόπο τέτοιο την κόρη του που η ίδια έκρινε πως πρέπει να καταγγελθεί στις Αρχές».
ΦΥΣΙΚΑ, ΑΡΧΙΚΑ η είδηση δεν ήταν στα «μικρά». Στους τίτλους, ο 61χρονος εκπαιδευτικός εμφανιζόταν να ασελγεί στη 12χρονη κόρη του. Και εκτός από τον Τύπο, στο twitter, που σε βαρύτητα έχει υποκαταστήσει και την Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, Σάββατο παραμονή της Πρωτοχρονιάς, ανακοίνωνε ότι «κίνησε τη διαδικασία έκδοσης πράξης θέσης σε αργία από τα καθήκοντα του εκπαιδευτικού».
Δρόμος χωρίς γυρισμό…
ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ από το κατάστημα εξετάστηκαν, η εν διαστάσει σύζυγος του εκπαιδευτικού κατέθεσε ότι δεν μπορούσε να φανταστεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΣΑ και τη σοβαρότητα της καταγγελίας δεν μπορεί να υπάρξει κρίση αφού αν αποκαλυφθεί το όνομα, θα αποθαρρυνθούν μελλοντικές εν δυνάμει σοβαρότερες καταγγελίες. Υπάρχουν όμως περιθώρια κριτικής στην αντίδραση της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως.
ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ και με τον εκπαιδευτικό να κρατείται και τα σχολεία κλειστά ποιος ο λόγος της σπουδής; Η απάντηση είναι δυστυχώς η υποταγή στη δικαιοσύνη του Διαδικτύου, την οποία προσπαθούν να ικανοποιήσουν οι υπουργοί της κυβέρνησης.
…και αυτοσχέδια δικαστήρια
ΤΟ #METOO ξεκίνησε σαν ένα κίνημα απελευθέρωσης γυναικών αλλά και ανδρών που είχαν δεχτεί σεξουαλικές παρενοχλήσεις από τις ενοχές τους στην περίπτωση που θα ήθελαν να τις καταγγείλουν.
ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ σε ένα αυτοσχέδιο δικαστήριο που σπανίως αθώωνε, συνοπτικά καταδίκαζε και απαιτούσε από το κράτος να εκτελέσει τις ποινές. Και σε τρίτη του φάση έγινε η χαρά του δικηγόρου που μπορεί να διεκδικήσει χρήματα για τους πελάτες του για κάτι που έγινε ή δεν έγινε πριν από μισό αιώνα. Και περισσότερο αν λάβουμε υπ’ όψιν τις καταγγελίες των Ολίβια Χάσεϊ και Λέοναρντ Γουάιτινγκ.
ΤΟ 1966 ο Φράνκο Τζεφιρέλι τελείωνε το γύρισμα του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας με πρωταγωνιστές τον Γουάιτινγκ που ήταν 16 ετών και τη Χάσεϊ που ήταν 15. Σήμερα ο 72χρονος Γουάιτινγκ και η 71χρονη Χάσεϊ κάνουν μήνυση κατά της εταιρίας παραγωγής καταγγέλλοντας ότι στην ταινία υπήρξε σκηνή με γυμνό χωρίς να έχει την έγκρισή τους. Και ότι παρά το ότι η Χάσεϊ δούλεψε ακόμα μία φορά με τον Τζεφιρέλι, η γυμνή σκηνή τούς στοίχισε σε καλλιτεχνική αξιοπιστία και χρήμα στα 56 χρόνια που μεσολάβησαν.