ΜΕ τη διασύνδεση με το σύστημα ηλεκτροδότησης της ηπειρωτικής χώρας θα αποτελεί παρελθόν ο κίνδυνος μπλακ-άουτ για την Κρήτη, βελτιώνεται η συνολική ευστάθεια του συστήματος, ενώ προφανώς και θα σταματήσουν τη λειτουργία τους τα ενεργοβόρα και αντιπεριβαλλοντικά εργοστάσια παραγωγής ρεύματος στο νησί.
ΦΑΙΝΕΤΑΙ πως διάφοροι σύλλογοι, αλλά και απλοί κάτοικοι της Κρήτης, δεν το βλέπουν έτσι. Απαιτούν να υπάρξει πλήρης υπογειοποποίηση της γραμμής υπερυψηλής τάσης, που ξεπερνά τα 90 χιλιόμετρα. Οπως γίνεται αντιληπτό, σε αυτή την περίπτωση θα εκτοξευόταν το κόστος, θα πήγαινε για αρκετό καιρό πίσω το έργο, ενώ είναι βέβαιο ότι θα υπήρχαν αντιδράσεις, γιατί θα απαιτούνταν εκσκαφές σε δασικά οικοσυστήματα. Κάτι, βέβαια, που συμβαίνει κάθε φορά που πρόκειται να μπουν ανεμογεννήτριες οπουδήποτε. Το εντυπωσιακό είναι πως στις διαμαρτυρίες κατά των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας πρωταγωνιστούν διάφοροι σύλλογοι… οικολόγων, που κανονικά θα έπρεπε να τάσσονται υπέρ της «πράσινης» ενέργειας.
Kινεζική απόβαση στην πίσω αυλή του Τραμπ
ΤΟ ίδιο έργο το έχουμε ξαναδεί πολλές φορές. Κάθε φορά που πρόκειται να γίνει ένα έργο το οποίο αλλάζει και αναβαθμίζει μια περιοχή υπάρχουν αντιδράσεις. Ηταν στη δεκαετία του ’90, όταν οι ίδιοι οι καταστηματάρχες διαδήλωναν κατά της πεζοδρόμησης, γιατί θα αφάνιζε τα εμπορικά μαγαζιά τους. Χαμός είχε γίνει. Τελικά, ο πεζόδρομος ολοκληρώθηκε και η Ερμού έγινε ένας από τους πιο ακριβούς εμπορικούς δρόμους σε όλο τον κόσμο. Αντιδράσεις υπάρχουν τώρα για την κατασκευή του Fly Over, ενός υπερυψωμένου αυτοκινητόδρομου που θα λύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης.
ΠΡΙΝ από δύο δεκαετίες υπήρχε σχέδιο επέκτασης του τραμ από τον Πειραιά προς Κερατσίνι και Πέραμα, μάλιστα ένα σημαντικό κομμάτι της γραμμής θα ήταν υπογειοποιημένο, αλλά και πάλι υπήρξαν αντιδράσεις. Τώρα, οι τοπικές Αρχές ζητούν επιτακτικά την επέκταση της γραμμής του μετρό. Πάνω-κάτω τα ίδια είχαν γίνει στην Αγία Παρασκευή, οι έμποροι αντιδρούσαν στο να γίνει σταθμός του μετρό στην ομώνυμη πλατεία, τελικά ο σταθμός μεταφέρθηκε πιο μακριά και τώρα γκρινιάζουν γιατί δεν έχουν μετρό. Και, βέβαια, μην ξεχνάμε όλη τη φασαρία που έχει γίνει από διάφορες συλλογικότητες και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ για το σταθμό του μετρό στα Εξάρχεια, γιατί θεωρούν πως θα αλλάξει το χαρακτήρα της περιοχής.
ΚΑΘΕ φορά και σε κάθε έργο θα υπάρχουν κάποιοι που θα αντιδρούν. Κάποιοι θα στέκονται εμπόδιο στην πρόοδο και τον εκσυγχρονισμό της χώρας. Η κυβέρνηση οφείλει να μην κάνει πίσω. Και όταν τα έργα ολοκληρωθούν, τότε θα υπάρξει δικαίωση και οι πολίτες θα απολαμβάνουν καλύτερες υπηρεσίες.