Γράφει η Αλίκη Κοτζιά
Οπως αποκάλυψε το BBC, μια σκοτεινή υπηρεσία μάρκετινγκ προσφέρει αξιοζήλευτα ποσά σε γνωστούς «ινφλουένσερς», προκειμένου να δυσφημίζουν τα εμβόλια!
Δύο γνωστοί YouTubers μίλησαν για την πλεκτάνη αυτή, που έχει στόχο κυρίως τους λάτρεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης – και φυσικά, τους νέους.
Ο Γερμανός δημοσιογράφος και σταρ του YouTube, Μίρκο Ντρότσμαν -με 1,5 εκατομμύριο ακόλουθους- δήλωσε ότι «όλα άρχισαν με ένα μέιλ». Μια εταιρία με την ονομασία Fazze, του πρόσφερε μεγάλα ποσά τον περασμένο Μάιο, για να διαδίδει μέσω του καναλιού του και των άλλων λογαριασμών του στα κοινωνικά δίκτυα πως το ποσοστό των θανάτων από το εμβόλιο της AstraZeneca ήταν πολύ υψηλό.
Ανάλογη προσέγγιση έγινε και στον Λεό Γκρασέ, έναν άλλο γνωστό YouTuber, στη Γαλλία. Και οι δύο αρνήθηκαν να μετάσχουν σε αυτή τη σκοτεινή ιστορία, παρά τα χρήματα που τους προσφέρθηκαν. Κάτι ανάλογο συνέβη και με το εμβόλιο της Pfizer, για το οποίο επίσης οι νεαροί σταρ του Διαδικτύου θα έπρεπε να αναφέρουν (τυχαία) πως είναι επικίνδυνο γιατί προκαλεί πολλούς θανάτους.
H Οξφόρδη και το σύνδρομο της Κίνας
Η εταιρία Fazze ανήκει στην ψηφιακή διαφημιστική AdNow, που φέρεται να έχει έδρα τόσο στη Ρωσία όσο και στη Βρετανία, αν και στάθηκε αδύνατη η επικοινωνία μαζί τους, όπως τονίζει το BBC. Οι «ινφλουένσερς» του Διαδικτύου αποτελούν μια διαφημιστική από μόνοι τους.
Κάθε τι που γράφουν ή περνούν μέσα από βιντεάκια στο YouTube ή το TikTok (οι δημοφιλείς στους νέους πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης) ισοδυναμεί με χρυσάφι στο διαφημιστικό τοπίο.
Αν κάποιος θέλει να περάσει ένα μήνυμα σε νεανικό κοινό, βρίσκει το κατάλληλο μέσον και αυτό, δεν είναι η τηλεόραση όπως παλαιότερα. Αυτό φαίνεται και από το κίνημα κατά των εμβολίων.
Από την έντυπη έκδοση
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, ανά πάσα στιγμή στο EleftherosTypos.gr