Γράφει ο Αριστοτέλης Παντελιάδης – Διευθύνων σύμβουλος METRO AEBE
Η καλή πλευρά είναι ότι δεν μιλάμε πια για ύφεση και ότι τα χειρότερα είναι πίσω μας. Κρίμα όμως που χάσαμε την ευκαιρία για την «εκτίναξη» της οικονομίας, που κανονικά (και συνήθως) ακολουθεί μια μεγάλη ύφεση.
Υπάρχουν ακόμα περιθώρια για αλλαγές που θα επιτάχυναν την ανάπτυξη, προσωπικά όμως δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος ότι θα τις υλοποιήσουμε. Ο λόγος είναι ότι πρόκειται για βαθιές τομές στον τρόπο που σκεφτόμαστε και δρούμε, και βλέπω ότι το πολιτικό μας σύστημα (και οι ψηφοφόροι) προτιμούν να περιορίζονται σε διορθωτικές κινήσεις βελτίωσης, με περιορισμένα ή μηδενικά αποτελέσματα. Οπου, μάλιστα, επιχειρηθεί πραγματική αλλαγή, οι μηχανισμοί έχουν τον τρόπο τους να… επαναφέρουν την τάξη, ακυρώνοντάς την.
Μέσα σ’ αυτό το γκριζωπό (όχι όμως πια κατάμαυρο, το ξαναλέω) τοπίο, υπάρχουν λαμπερές νησίδες πετυχημένης επιχειρηματικότητας και είμαι πολύ ευτυχής που εκπροσωπώ μία από αυτές. Στη METRO συνεχίζουμε να αναπτυσσόμαστε και έχουμε αρκετούς λόγους να αισθανόμαστε όλοι υπερήφανοι και αισιόδοξοι για το 2019.
Ενας λόγος είναι πως κατά τη χρονιά που τελειώνει είμαστε η μοναδική μεγάλη αλυσίδα σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα που πέτυχε ταυτόχρονα να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της και να είναι κερδοφόρος. Και ότι θα επιτύχουμε τα θετικά αυτά αποτελέσματα και την επόμενη χρονιά.
Αλλος λόγος είναι το μέγεθος της ομάδας μας, που καθιστά τη METRO έναν από τους πολύ μεγάλους εργοδότες της Ελλάδας: είμαστε περισσότεροι από 10.600 και μέσα στο 2019 θα γίνουμε περισσότεροι, καθώς θα ανοίξουμε αρκετά νέα My market.
Ινάσιο Λούλα, ο «πρεσβευτής» του Καλού
Είμαστε, επίσης, περήφανοι για τις πολλές καινοτομίες μας, από τις πρωτοποριακές οικολογικές λύσεις φωτισμού και ψυγείων και το ιδιαίτερα φιλικό ηλεκτρονικό μας κατάστημα, που καλύπτει όλη τη χώρα, μέχρι τις δεκάδες εξαιρετικές εφαρμογές που αναπτύσσει in house η ομάδα των πληροφοριακών συστημάτων μας.
Θα μπορούσα σίγουρα να γεμίσω πολλές σελίδες απαριθμώντας λόγους υπερηφάνειας, αλλά ας μείνω στον πιο σημαντικό απ’ όλους: Αυτή η μεγάλη ομάδα των ανθρώπων μας, διασπαρμένη σε 274 καταστήματα, 3 κέντρα διανομής και τα κεντρικά γραφεία μας, εμπνέεται από στέρεες κοινές αξίες που καθορίζουν τη δράση μας, είτε πρόκειται για τη ζεστή και φιλική συμπεριφορά στον πελάτη, που, όπως μας δείχνουν οι έρευνες, χτίζει το αίσθημα της εμπιστοσύνης, είτε για τη μαζική συμμετοχή στις δράσεις κοινωνικής ευθύνης που οργανώνουμε.
Αν η Ελλάδα μπορούσε να ακολουθήσει το παράδειγμα της METRO και των άλλων πετυχημένων επιχειρήσεών της, ο Αϊ-Βασίλης θα ήταν σίγουρα πιο γενναιόδωρος απέναντί μας το 2019. Μπορούμε. Θέλουμε;
Από το ειδικό ένθετο Οικονομία που κυκλοφορεί με τον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]