Γράφει η Δέσποινα Κονταράκη*
Οι ποινές για τους «στρατηγικούς ανασφάλιστους» είναι αυστηρές αφού προβλέπουν ακόμα πιο τσουχτερά πρόστιμα, αφαίρεση πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας. Το πιθανότερο λοιπόν είναι ότι, μετά το αρχικό σοκ, θα νιώσει θυμό και θα αρχίσει να αναζητεί τον φταίχτη. Φανταστείτε τώρα καμιά 400ριά χιλιάδες θυμωμένους και τις οικογένειές τους που θα μπορούσαν εν δυνάμει να βρεθούν σε αυτή τη θέση. Ε, αν είσαι κυβέρνηση δεν θέλεις να θυμώσεις τόσους πολλούς και τόσο πολύ λίγο πριν από τις εκλογές.
Ετσι, δεν προκαλεί και μεγάλη εντύπωση η εγκύκλιος της υφυπουργού Οικονομικών Αικατερίνης Παπανάτσιου να μετατρέψει την περίοδο χάριτος από δίμηνη σε εξάμηνη. Δεδομένου ότι η πρώτη διασταύρωση έγινε και τώρα θα ξεκινούσε η δεύτερη φάση, το «πάγωμα» της διαδικασίας μπορεί να θεωρηθεί και προεκλογικό δωράκι προς υποψήφιους αγανακτισμένους ψηφοφόρους.
Ινάσιο Λούλα, ο «πρεσβευτής» του Καλού
Υπενθυμίζουμε ότι στις 30 Απριλίου η ΑΑΔΕ είχε εντοπίσει περίπου 385.000 φορολογούμενους ως κατόχους ανασφάλιστων αυτοκινήτων και δικύκλων και από αυτούς ένα πολύ μικρό ποσοστό, πέριξ των 5.000 περιπτώσεων, εκτιμάτο ότι δεν θα ήταν ανασφάλιστα, αλλά κλεμμένα, κατεστραμμένα, χαμένα ή αποσυρμένα οχήματα. Οι υπόλοιποι θα έπρεπε ή να τα ασφαλίσουν ή να υποστούν τις νομικές συνέπειες.
Η παρατεταμένη εκλογική περίοδος είθισται στη χώρα μας να συνοδεύεται από υποσχεσιολογία, παροχές και διευκολύνσεις. Η πρώτη/δεύτερη φορά Αριστερά όχι μόνο δεν αποτελεί εξαίρεση αλλά δείχνει ότι έχει γίνει εξπέρ του είδους. Από τα ήξεις-αφήξεις για τις συντάξεις μέχρι την προσωρινή παράταση του μειωμένου ΦΠΑ και σκεφτείτε πως ακόμα δεν έχουν έρθει ο Σεπτέμβριος και η ΔΕΘ. Εκεί ο Αλέξης Τσίπρας φιλοδοξεί να παρουσιάσει ένα «πρόγραμμα Θεσσαλονίκης» με φοροελαφρύνσεις της τελευταίας στιγμής. Το έχουμε ξαναδεί το έργο, ξέρουμε και το τέλος.
Η Δέσποινα Κονταράκη είναι αρχισυντάκτρια του Ελεύθερου Τύπου
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
[dynamic-sidebar id=”post-area-diabaste”]